Deze was 14 euro op temu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe zoek jij op. Als ik sleazy intyp krijg ik niets Sentir schreef:hoe zoek jij op. Als ik sleazy intyp krijg ik niets
Sentir schreef:Oh en welke westernlaarzen raden jullie aan?
Ik had er van ariat in maat 41. De bruine anthems. Maar ze zijn 1. Te groot en 2. Al versleten. Ik draag ze nog maar een jaar. Maar wel enorm vaak. Dus ik wil graag een westernlaars die tegen een stootje kan maar surf niet goed een ander merk te kopen omdat ik de anthems zo goed vindt zitten. (Alleen zijn ze bijna niet meer te verkrijgen in mijn maat)
ik had ze ongeveer 6 a 7 maanden en de hak was toen al versleten. En dit alleen met naar stal en rijden. Niet door de modder ofzo. Ik denk als je van die extreem dure ariats koopt dat je er wel tegen kan maar ik ken mezelf die gaan niet schoon blijven
iig wat kilos aangekomen al mag er nog steeds flink bij maar dat duurt altijd even. En ikzelf heb helaas aan links een Atos ( arterieel thoraric outlet syndroom) en rechts een Atos en vtos ( veneus thoracic outlet syndroom) dit betekend dat als ik mij armen anders heb dan of helemaal naar beneden of helemaal omhoog mijn slagaders bekneld zitten en rechts ook mijn gewone bloedvaten.
dus ik word binnen nu en 3 maand geopereerd. Eerst links en daarna rechts. Om en om ivm risicos van de Operatie. Ze gaan aan beide zijden de bovenste rib weghalen

het eetkraampje was zelfs gesloten
verder hadden ze maar 1 laars voor mij en die bleek ruim boven budget te zijn
als ie nou ook heerlijk zat

Maar ik heb liever dit, dan weet ik gewoon dat ie fijn in zn velletje zit en happy is 
Weet niet of hij het goed doet op de veulen rol met mengsel. Maar ik heb toen de mijne wat moest bijkomen en houden iom de dierenarts merriebrok gaan geven en dat werkte ook heel goed. Dus wellicht nog een idee 

.
(verwijder aub als dit niet mag stond niet in het topic)