Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
odilekk schreef:Gurly schreef:Ben ook wel benieuwd of er nog meer foto sites zijn.
Ik was nummer 201.
Ik verwacht wel dat ik wat van jou heb, maar kan ook de nummers niet heel goed lezen. Hoe zag je er uit? Waar ben je aan te herkennen?
De foto's komen bijna online, zitten ook wat filmpjes tussen om wat te expirimenteren![]()
Heb ongeveer vanaf 13:00 tot het einde rond gelopen!
birte schreef:odilekk schreef:
De foto's komen bijna online, zitten ook wat filmpjes tussen om wat te expirimenteren![]()
Oe ben heel benieuwd, ik moet er dan ook tussen zitten, was nr. 246 (zwart paard in blauw/rode outfit met sterren)

Amber_ schreef:Ik was nummer 256

odilekk schreef:Gurly schreef:Ben ook wel benieuwd of er nog meer foto sites zijn.
Ik was nummer 201.
Ik verwacht wel dat ik wat van jou heb, maar kan ook de nummers niet heel goed lezen. Hoe zag je er uit? Waar ben je aan te herkennen?
Noompje86 schreef:hobbyboerin schreef:Noompje 86 heb je ook foto's van 139?
vanaf 131 tot 144 kan sommige nummer niet lezen. dan zit er een arm of een paardenhoofd voor:P

Noompje86 schreef:Weet ook wie de meneer in de bosjes was een een videocamera:P
https://www.youtube.com/watch?v=uOeta1mT7-U
super leuk filmpje!
?