Banholt 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 18:35

Shyla25 schreef:
Hoi meiden, Shy is ook goed door de wedstrijd en de nacht gekomen en staat nu lekker in de wei van het zonnetje te genieten.

Was erg gezellig en ik heb eindelijk Lenneke met Noot ontmoet :j

Als iemand nog foto's van nummer 23 heeft dan hoor ik het graag ;)

Ik bedacht me net dat ik helemaal niet op heb gelet en je niet even aan je mouw ben komen sjoreen :o
Fijn dat het bij jullie ook goed is gegaan ;) maar dat zag ik al op de uitslag hihi.

Shyla25

Re: Banholt 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 06:38

Ik neem het je niet kwalijk hoor Mona, ik had heel weinig tijd en tijdens de prijsuitreiking heb ik wel rondgekeken maar alleen Lenneke kunnen herkennen :o

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:54

Nou, het is weer achter de rug, en het was geweldig! 8-) Na het wegwaaien van de grote tenten van donderdag op vrijdag, en het koude en soms zelfs regenachtige weer van vrijdag (hoewel een stuk beter dan in de rest van Nederland, zag ik - het bleef bij 1 bui rond 6 uur), hadden we zaterdag echt perféct enduranceweer! Zonnetje, windje, niet te warm en niet te koud. Tel daarbij een paar honderd blije gezichten en mooie sportieve prestaties, en je hebt een superwedstrijd!

Esther91 schreef:
Ik was vrijdag in de epllejeck in Eindhoven en kreeg daar een gratis BIT mee van 2008. Dus ik in de trein lekker dat BIT lezen, wie kom daar ineens tegen? Nina met Rex!
Echt een leuk stukje over Rex, nina.. Ook een mooie foto.

Haha grappig, was dat over de dravermeeting?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 09:00

jullie hebben echt geweldig weer gehad!
gisteren was het al weer een stuk warmer en over vandaag zullen we het maar niet hebben

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 09:16

heb een super wedstrijd gehad, splash is super fris weer en ik heb maar een klein beetje spierpijn (kan nog lopen tenminste haha)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 10:41

Hier ook alles goed!
Normaal heb ik ontzettende rugpijn na een wedstrijd maar nu valt het allemaal reuze mee :j
Liek staat er goed bij en trok zondag alweer een sprintje met zijn staart fier omhoog!

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 10:46

Ik heb ook in mijn hele rug spierpijn. Ik heb in mijn nieuwe zadel mijn draai nog niet helemaal gevonden, dus het overgrote deel van de rit met een veel te gespannen rug gereden. Maar desondanks heb ik een super wedstrijd gehad (en de eerste leuke foto heb ik al binnen, da's altijd nog een stukje napret!)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:40

wat was het weer super.. wat een ideaal weer op de wedstrijddag zelf.. heerlijk gereden en wat een super gave, mooie omgeving.. en wat een resultaat en om over de prijzen maar te zwijgen :o

wij hebben de 90km gewonnen en de Best Condition :D

Karrimh liep zo lekker, zo ontspannen en het ging zo gemakkelijk ;)

iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten en uiteraard mijn super groomteam Kimberley en Frits bedankt..

organisatie bedankt voor alles 8-) en tot volgend jaar, dan komt ook mijn puppypownie mee :+

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:54

Ook hier een blij iemand die heeft meegereden :D Het ging echt superlekker. Ulani was heerlijk rustig de hele dag, ze liet alles lekker op zich af komen en kon zich nergens druk om maken 8-) En dat terwijl het haar eerste keer op een wedstrijdterrein was!

Ik heb samen met Simone, Monatoetke hier op bokt, de 27 kilometer afgelegd.

Qua hartslag zat Ulani bij de eerste controle op 46, bij de P/A had ik haar gelijk aangeboden en toen had ze precies 60 en bij de finish ook gelijk aangeboden en toen zat ze op 57.

Leuk om voor mezelf te weten is dat Simone, die Klasse 1 reed 13e was geworden. Ik heb met Ulani de kennismakingsklasse gereden, waar helaas geen 'ranking' is. Maar doordat ik van begin tot eind naast haar heb gereden weet ik wel waar ik ongeveer sta met Ulani :)

Wat ik persoonlijk érg top vond was dat diegene die 1e waren geworden bij de klasse 2 & 3 óók de Best Condition prijs hadden! Dat is echt dubbel en dik verdiend dan! +:)+

En verder natuurlijk complimenten voor de organisatie, maar ook alle vrijwillegers én deelnemers, want wat een vriendelijkheid onderling! +:)+

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:36

Ja jij en Ulani hebben het ook zeker goed gedaan! Volgende keer lekker ook klasse 1 rijden ;) en dan iets meer tempo dan komen we zeker bij de 1e 10 terecht hihi ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:37

ja_nee schreef:
Wat ik persoonlijk érg top vond was dat diegene die 1e waren geworden bij de klasse 2 & 3 óók de Best Condition prijs hadden! Dat is echt dubbel en dik verdiend dan! +:)+

En verder natuurlijk complimenten voor de organisatie, maar ook alle vrijwillegers én deelnemers, want wat een vriendelijkheid onderling! +:)+

dank u dank u :D erg leuk om te horen, Karrimh is dan ook in topvorm en het was een mooi trainingsritje ;)

jij ook gefeliciteerd met het behaalde resultaat en hopelijk ga je er nog veel meer rijden 8-)

en je hebt ook gelijk kwa de organisatie en super dat jij dat ook zo kenbaar maakt, vind ik ook namelijk en de meeste vergeten hoeveel werk het is. dus nogmaals petje af iedereen, bedankt en tot volgend jaar +:)+

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 20:07

Tja ik heb eigenlijk wel wat minpunten gevonden :o

Het niet kunnen wijzigen van een fout in de naam van mijn pony, die had ik die ochtend al aangegeven en toch staat het verkeerd op mijn diploma.
Schijnbaar was het niet helemaal duidelijk geweest en toen het zo laat was kon het nietmeer ongedaan worden.

Ook vondt ik het best wel oneerlijk hoe het met de prijzen ging.
In de klasse 1 gingen ze maar door met uitdelen omdat er nog zoveel was maar vergaten dat er dus maar een paar klasse 3 en 2 waren die niets hebben gekregen :?

Ook de finish was wat rommelig omdat het binnenkomen op een heel klein stuk was, dat had ik op het grotere stuk ernaast gedaan zodat de paarden beter konden uitlopen voordat ze aangeboden werden.

Maar verder goed geregelt en een mooie route.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:10

Shyla25 schreef:
In de klasse 1 gingen ze maar door met uitdelen omdat er nog zoveel was maar vergaten dat er dus maar een paar klasse 3 en 2 waren die niets hebben gekregen :?

Klopt, dat bedacht ik me later ook. ;) Nu krijgt wel altijd een kwart van elke klasse sowieso een prijs (verplicht), en in klasse 1 zaten natuurlijk veel meer ruiters dan in klasse 2 en zeker 3.

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:14

Nina, dat was idd het stukje van de draversmeeting. :)

Had laatst een nogal grappig/ komisch gesprek met je vader bij het CBR, toen ik voor mijn tussentijdse toets op moest :+.

bonbon1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:44

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:10

hele gave foto's, ook van mij van de finish.. kan en mag ik die gebruiken? uiteraard onder naamsvermelding voor o.a. op mijn site: www.freewebs.com/stalnorwind

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 11:03

Er zit een mega watermerk overheen, ik heb maar gemaild of ik ze kan bestellen en hoeveel het kost :j
Er staan er een paar van mij in het water bij :D

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:22

Ik heb ook gemaild, en ook voor het plaatsen op mijn site ^^

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 06:50

Ik heb de prijzen doorgekregen en voor 4 foto's op een cdtje was het 25 euro.
Vondt het een beetje heel erg duur :o

Helaas zijn de foto's van mijn groom niet echt heel erg gelukt |(

DUS als iemand mij ergens op de foto heeft!!
Ik heb dus nummer 23 en die kleine bruine pony met oornetje en neusbontje :j

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:34

Donna Oudshoorn wint zwaarste rit van Banholt
15/05/2009 11:24

Donna Oudshoorn won afgelopen weekend de klasse III-wedstrijd over 90 kilometer tijdens de Dutch Mountains Endurance in Banhalt. Oudshoorn lag met Karrimh al snel op kop en wist haar voorsprong in de zware tweede ronde uit te bouwen. Hoewel S. Oosterbroek met Paraclet een inhaalslag probeerde te maken in de laatste ronde behield Oudshoorn haar voorsprong in het tienkoppige deelnemersveld. Oudshoorn won ook de prijs voor best condition.

De klasse II wedstrijd over 61 kilometer bracht zestien combinaties aan de start. Yannick Rademaker met Fortuna G won de wedstrijd met een kleine voorsprong op Geke Verhoog met Nibble Ben Star.

Voor de 37 deelnemers in de klasse I wedstrijd en de 25 deelnemers aan de kennismakingsklasse was de route met 27 kilometer beperkt gehouden. Voor vrijwel iedereen bleek het geen probleem om deze opgave succesvol te volbrengen.

Bekijk hier alle uitslagen.

Bron: Horses.nl/De Paardenkra