Banholt 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 12:01

Monatoetke schreef:
Zadel, hoofdstel en cap en paspoort? ;)

Die staan idd op de lijst :j

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:11

En je paard niet vergeten, anders stuur ik je terug :P

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:19

silence waar sta jij ergens bij het water?
ik wil morgen toch minstens even komen kijken en buurten en het leukste is natuurlijk bij het water

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:23

Wij staan bij de doorwading Waterop. Moet vanavond nog even uitzoeken waar dat is ;)

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 12:55

Silence schreef:
En je paard niet vergeten, anders stuur ik je terug :P

Pony ook goed ;)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 13:17

Silence schreef:
Wij staan bij de doorwading Waterop. Moet vanavond nog even uitzoeken waar dat is ;)

:D zal ik dan ook even opzoeken

ik baal toch zo verschrikkelijk, had zooooooooooooo graag meegereden
maar ik kom dan wel aanmoedigen

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:51

Jantie schreef:
Veel succes en plezier iedereen morgen !

Dank je Jan, jij ook al veel succes met de voorbereidingen voor volgende week! :)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:04

ik doe morgen ook mee! ik heb er zo'n zin in!:) ik rij in de kennismakingsklasse (27km) met startnummer 13..! :P
maar even een vraag: bij deze klasse is de start vanaf 10 uur..moet je dan op volgorde starten? of gewoon een keer? want ik rij samen met iemand en zei heeft startnummer 11..! help!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:27

Als ik het reglement goed heb gelezen mag je samen met anderen starten, met maximaal vijf personen tegelijk.

Shyla25

Re: Banholt 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 21:37

Ik hoop zo dat ik morgen alles red op tijd, ik wil de voorbespreking van 9:30 volgen zodat ik mooi optijd kan starten.

Als het goed is rij ik met nummer 23 :j

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:55

Nou ik ben nu een klein uur terug van de BBQ. Ontzettend leuk om mensen van bokt/endurance forum te spreken en de hand te schudden.

Vanmiddag enkele mensen naar hun stal bij scheepers gebracht en ook daar even een praatje mee gemaakt.

Het valt me echt ontzettend op dat de sfeer hier zo lekker relaxed en layed back is!!!

Bij andere takken van de sport zie je de ruiters af en toe toch pissig naar anderen kijken maar dit was echt zo anders!

Meteen een hoop spanningen eraf!

Nu lekker mijn flesje strongbow naar binnen werken zodat ik zeker zal slapen vannacht en morgen the big day. Mijn hesje met startnummer 120 ligt al klaar :D

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:31

ik schrijf als eerste :D een verslag.
We waren s'morgens om 8 uur ongeveer op het terrein. We moesten al om 5 uur opstaan want het was een behoorlijk stuk rijden. Eenmaal daar gekomen zijn we gelijk de startnummers gaan halen. Ik had nummer 13.(het bracht géén ongeluk;))
Toen de voorkeuring. Hartslag 44 !! :o :D
Superblij! Ik had er zo'n zin in. Paardjes waren lekker rustig.. Ik reed samen met Roos, zei reed op een tinker. Toen naar de start, de starttijd opgeven. We hadden besloten zo vroeg mogelijk te starten omdat het warm begon te worden. Na een halfuurtje zijn we rustig gaan opzadelen. Lekker losgestapt en toen eeiingelijk was het zover! *D
We hebben in het begin (helaas) vrij hard gereden. En al snel kwamen we bij het beekje. Roos voorop, want mijn pony is niet zo'n held.. :D Heerlijk natgespettert en weer doorgereden. Naarmate we aan het rijden waren nam de snelheid bij Roos af. Jammer genoeg veel gestapt. Toen kwamen we bij de P/A..We waren allebei een beetje bang, maar we hadden de laatste kilometer gestapt dus we hoopten dat het goed zou zijn. En gelukkig, ik had 48 *D :D:D en Roos had 56 :o ..Snel genoeg weer doorgereden want de tijd klokte door. Daarna hebben we gelukkig veel harder gereden en uiteindelijk kwamen we toch weer veels te snel bij de finish :P De keuring,.ik had 60 :j ..Roos had 80!! ;( Maar gelukkig na 5 minuten stappen 60..
Daarna lekker naverzorgen en naar de nakeuring. Omdat we niet bij de prijsuitreiking konden zijn krijgen we de veterinaire kaart thuisgestuurd.
Maar het was een GEWELDIGE dag! *D Heel erg leuk!
Volgend jaar zijn we zéker van de partij ;)

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:51

Ik ben ook net terug van banholt. Omdat ik echt té duf ben maak ik morgen een verslagje, ik mag iig met trots zeggen dat ik 13e ben geworden van de 32 geklasseerden in klasse 1, en dat voor mijn aller eerste wedstrijd.

Ben heel trots op mijn vent en natuurlijk op mezelf ook wel ;)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:54

Wat goed Monatoetke!:D!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:32

Leuk om hier al een verslagje te lezen, ik was vandaag vrijwilliger :D
Stond samen met een vriendin bij een oversteekplaats. Leuk om al die enthousiaste ruiters & paarden te zien :j

Monatoetke: Gefeliciteerd met je mooie resultaat!

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:37

Dankjewel met de felicitaties!

Ik vond het zooo gaaf allemaal, was zo ontzettend vrolijk, heb denk ik iedere vrijwilliger bedankt die ik tegen kwam, zelfs als ze klasse 1 niet holpen met oversteken maar klasse 2 of 3 ofzo hahahhahahaha :D

Ik vond het echt gewoon geweldig!

En nu ff opruimen hier e.d. morgen verslagje maken (in de hoop op meer foto's van anderen waar ik toevallig op sta want heb er helaas maar 3).

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:49

Fijn dat je zo genoten hebt. Was zelf ook helemaal enthousiast, had verwacht dat ik moe zou zijn omdat ik zo vroeg op moest, maar heb door alle enthousiasme eigenlijk alleen maar energie gekregen :D
Vond het echt super leuk om mee te maken :j Denk dat we van jou nog wel een foto hebben, vriendin waar ik mee bij de oversteek stond heeft van bijna iedere ruiter die bij ons overstak een foto gemaakt. Ik laat je wel iets weten als zij de foto's op de pc heeft staan! Wat was je startnummer? Dan kan ik daar op zoeken :D
Laatst bijgewerkt door Vankje op 09-05-09 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:57

Nou, onze 3e keer vrijwilligen is weer achter de rug.
Ik heb het vandaag weer reuze naar mijn zin gehad, en we hadden een mooi plekje zo, bij de twee doorwading.
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

Ruiters, bedankt voor jullie enthousiasme onderweg en de organisatie voor het top regelen van de dag +:)+
Iedereen die in de prijzen gevallen is....gefeliciteerd.

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:35

Hihi Vankje las je berichtje al, maar voor de zekerheid, nummer was 120 ;)

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:43

Monatoetke schreef:
Ik ben ook net terug van banholt. Omdat ik echt té duf ben maak ik morgen een verslagje, ik mag iig met trots zeggen dat ik 13e ben geworden van de 32 geklasseerden in klasse 1, en dat voor mijn aller eerste wedstrijd.

Ben heel trots op mijn vent en natuurlijk op mezelf ook wel ;)

Cool, weet ik meteen hoe goed Ulani het gedaan heeft :D Was imo ook erg leuk om te zien dat de paarden in jullie groepje (wederom) zo goed bij elkaar pasten :j

Zodra ik de foto's die ik gemaakt heb op mijn computer heb gezet, laat ik het je wel weten want jij staat ook op een aantal foto's.

@Vankje: als jullie nog een foto hebben waar deelnemer 16 op staat, hoor ik dat graag! Zij reed mee in het groepje waar Monatoetke ook in reed.

De complimenten trouwens voor de organisatie.

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:10

Ah fijn als je nog foto's hebt, zijn meer dan welkom!

In mijn verslagje (zie onderschrift) staan de 3 foto's die bart gemaakt heeft en het filmpje, Rachelle en Ulani staan er ook een paar keer op (of op alle dacht ik hihi)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:53

Wij zijn ook weer thuis. Heerlijk gereden in de prachtige omgeving.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 16:56

Hoi meiden, Shy is ook goed door de wedstrijd en de nacht gekomen en staat nu lekker in de wei van het zonnetje te genieten.

Was erg gezellig en ik heb eindelijk Lenneke met Noot ontmoet :j

Als iemand nog foto's van nummer 23 heeft dan hoor ik het graag ;)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:58

ik ben gisteren nog even komen kijken maar was te laat om nog richting water te vertrekken
ik heb de laatste 6 van de wedstrijd zien aankomen :P
echt een prachtig gezicht om vanaf de helling in de verte de ruiters te zien ariveren

het was heerlijk om even sfeer te proeven en even te zien hoe alles er aan toe gaat op een nederlandse wedstrijd

frietjes waren ook erg jammie :9

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 18:01

Wat leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is over de wedstrijd.

Ik was vrijdag in de epllejeck in Eindhoven en kreeg daar een gratis BIT mee van 2008. Dus ik in de trein lekker dat BIT lezen, wie kom daar ineens tegen? Nina met Rex!
Echt een leuk stukje over Rex, nina.. Ook een mooie foto.