Monatoetke schreef:Zadel, hoofdstel en cap en paspoort?
Die staan idd op de lijst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een verslag.
Heerlijk natgespettert en weer doorgereden. Naarmate we aan het rijden waren nam de snelheid bij Roos af. Jammer genoeg veel gestapt. Toen kwamen we bij de P/A..We waren allebei een beetje bang, maar we hadden de laatste kilometer gestapt dus we hoopten dat het goed zou zijn. En gelukkig, ik had 48
:D en Roos had 56
..Snel genoeg weer doorgereden want de tijd klokte door. Daarna hebben we gelukkig veel harder gereden en uiteindelijk kwamen we toch weer veels te snel bij de finish
De keuring,.ik had 60
..Roos had 80!!
Maar gelukkig na 5 minuten stappen 60..
Heel erg leuk!

Denk dat we van jou nog wel een foto hebben, vriendin waar ik mee bij de oversteek stond heeft van bijna iedere ruiter die bij ons overstak een foto gemaakt. Ik laat je wel iets weten als zij de foto's op de pc heeft staan! Wat was je startnummer? Dan kan ik daar op zoeken

Monatoetke schreef:Ik ben ook net terug van banholt. Omdat ik echt té duf ben maak ik morgen een verslagje, ik mag iig met trots zeggen dat ik 13e ben geworden van de 32 geklasseerden in klasse 1, en dat voor mijn aller eerste wedstrijd.
Ben heel trots op mijn vent en natuurlijk op mezelf ook wel
Was imo ook erg leuk om te zien dat de paarden in jullie groepje (wederom) zo goed bij elkaar pasten