Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, indien jullie een foto in de volle resolutie willen dan vraag je 'm maar aan via PM met je gewone mailadres erbij.Muislover schreef:Wie heeft een foto van dat heksenoog? Iedereen heeft het er over, maar weet nog steeds niet wat het is
das een enge Tien schreef:Edit: heb ook nog foto's van nummer 44, 48 en 50!
TypicalDutch schreef:Tien schreef:Edit: heb ook nog foto's van nummer 44, 48 en 50!
Mag ik die foto's van nr 48 misschien zien? Dat ben ik namelijk! En nummer 50 is mijn clubgenootje, dus die zal dat ook wel leuk vinden! Mijn verslagje volgt later in het andere topic, ga eerst maar eens wat rotzooi opruimen!
haan schreef:Ik was zaterdag mee als groom (resultaat 1e plaats in het Z en kampioen van groningen) en heb de hele dag genoten, wat een gezellig sfeertje weer bij de sgw, iedereen die elkaar het beste gunt en ook geniet van andermans successen.
reeskees schreef:haan schreef:Ik was zaterdag mee als groom (resultaat 1e plaats in het Z en kampioen van groningen) en heb de hele dag genoten, wat een gezellig sfeertje weer bij de sgw, iedereen die elkaar het beste gunt en ook geniet van andermans successen.
Hey, dan was jij zeker met Wieneke mee? Feliciteer haar nog maar ff van mij.
hij kende het nog niet dus sprong heel hoog. en hij is al 1.78 dusja
haha, hing wel in de takken
hij zelf ook trouwens,
dus volgend jaar westerbork beginnen wij ook officieel

Hilde_ schreef:Heb jou nog wel gezien Andrea
Maar toen was je in de buurt vd start, dus dacht.. Laat maar, die moet zich even concentreren.
andrea16 schreef:Super Kim, je hebt er dus een SGW-crack bij!
hij vond het echt heel leuk, maar is nog maar 3 keer op een gewone wedstrijd geweest. dus omdaar te zijn was al heel spannend voor hem. en dan die marraton wagens
die dachten ook alleen maar aan hunzelf
ik stond met mijn paard 1 keer bijna tussen het span
was echt even eng. maargoed. hij vond het wel heel leuk.we deden eerst gewoon wat hindernissen appart. en daarna deden we hindernis 1 en 2 en dan bij het bergje wachten. en dat deed hij heel goed. maar op dat lange stuk van 1 naar 2 galloperen begon hij wat te slingeren, van ja wat moetik nou.(kent hij nog helemaal niet, ik ben nog niet zo vaak met hem langs de weg geweest, en ok niet in het bos. dus dat lange stuk galloperen kent hij nog niet. maar binnenkort gaan we naar het bos.
)
Maar gewoon buitenritjes maken dus, dan komt het helemaal goed! haan schreef:Ik was zaterdag mee als groom (resultaat 1e plaats in het Z en kampioen van groningen) en heb de hele dag genoten, wat een gezellig sfeertje weer bij de sgw, iedereen die elkaar het beste gunt en ook geniet van andermans successen.