Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juniper schreef:Oh bah, een rhino uitbraak? Bij ons in de buurt is er ook een uitbraak, de meeste stallen zijn op slot.
Marylynn schreef:[ Afbeelding ]
Sorry dat ik even tussendoor kom, maar mag je met dit soort laarzen western wedstrijd rijden?
speedfiets_2 schreef:Vraagje, mijn vrouw maakte net de opmerking dat ik toch wel erg ben in bijnamen voor mijn dieren te verzinnen. Ik ben toch niet de enige? Het ging van Fudge -> Fudgerton -> mister Fudgerton -> Tunneke en daarnaast ist ook nog Brabantsdagblad en Habbekratshengst. Kunnen jullie ook zo erg namen verzinnen?
miereneter schreef:Ik had ook zomaar met dat soort laarzen op wedstrijd kunnen verschijnen. Dus heb het regelboek van de WRAN er eens bijgepakt, en je moet inderdaad in western outfit met westernlaarzen. Hoed of cap mag je zelf kiezen. (Behalve in de L5-klasse, daar zijn de regels wat soepeler en is een cap verplicht.)
Bellatrix schreef:Ik heb nieuwe laarzen voor de herfst/winter als ik op stallen loop.
[ Afbeelding ]
Blij mee!
Denise, ging jij nou vandaag weer naar stal?
Ibbel schreef:Ik zou het met die laars die Marylynn hier laat zien best aandurven. En zeker als je je jeans over de schacht hebt - wat zie je dan meer dan de stompe neus die zoveel Westernlaarzen ook hebben?
miereneter schreef:Ik had ook zomaar met dat soort laarzen op wedstrijd kunnen verschijnen. Dus heb het regelboek van de WRAN er eens bijgepakt, en je moet inderdaad in western outfit met westernlaarzen. Hoed of cap mag je zelf kiezen. (Behalve in de L5-klasse, daar zijn de regels wat soepeler en is een cap verplicht.)
xDenies schreef:SCC, Geen probleem, leg het graag uit! Zolang je me niet uitmaakt voor mishandelaar of dat t alleen voor mn eigen gewin isDie ken ik namelijk al haha, lang leven FB.
Maar bodem + plates + trainen is van groot belang. En dan echt leren zitten want vandaag ook weer, die pony stopt zo hard en diep dat ik het even niet kan uitzitten. Maar goed, we hebben er een lekker trainingsweekje opzitten! De rijbak was vandaag ook maar deels bruikbaar dus heel handig was t niet.
Iemand nog foefjes voor wissels?
MissYvette, ik lees veel slechte verhalen over die laarzen. Ik wilde ze ook toen ik ze zag, maar twijfel nu erg. Veel dat ze ook niet langer dan een jaar meegaan, is het dan de moeite? Kan je beter naar TwoTracks kijken. Die hebben we op mijn werk en mijn ma draagt ze nu 2 jaar; ideaal. Alleen voor mijn voeten te breed.
Hoofdstel met frontriem? Zijn er nog meer regels waar ik erg in moet hebben?
Ibbel schreef:[DRS] Wie is er nog meer aan het puzzelen met de wissels?
Tips over wissels - is een 'gewoon' dressuur topic, maar de tips zijn hetzelfde.
Hoofdstel met frontriem is omdat one-ear hoofdstellen traditioneel alleen met shanks 'mogen' worden gebruikt.
MissYvette4u schreef:Ah goed dat je dat zegt over de laarzen, dank je! Zou jammer zijn want hier zullen ze intensief gebruikt worden. Ik ga s kijken naar TwoTracks![]()
Hm even denken, kinriem/leertje ipv kinketting vanwege de snaffle en op 2 handen rijden. Je start in de klasse L4 (tenzij je kunt aantonen dat je hoger rijdt)