[SGW] Broekelo 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fUrytjj_04

Re: Broekelo 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:19

Wauw, wat al veel fotosites! Maar geen 1 van mijn paardje, wat jammer -O-

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 14:38

Undercover04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:11

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:09

Worden alle hindernissen weer afgebroken? Of kun je er trainen?

meagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:40

haha het ging niet helemaal van zelf op hindernis 4
en bij de dubbel ging het ook niet helemaal

Indy_Mouse_9 schreef:
meagen schreef:
het heeft even geduurd maar daar is die dan
https://www.youtube.com/watch?v=7XcON7CG0-A

Ik zit ook in je filmpje met een gastoptreden in de bosjes rond 4.30 ;) Mooie ronde Meagen! Het zag er wel wat typisch uit op hindernis 4, bijna alsof je paard op de hindernis heeft gestaan :=

aadburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 17:52

marielle123 schreef:
Worden alle hindernissen weer afgebroken? Of kun je er trainen?

Er is maar 1 hindernis afgebroken, hoewel we heel goed begrijpen dat men graag vaker van het parcours gebruik zou maken is het absoluut verboden om buiten het Broekelo weekend het bos in te gaan laat staan de crossbaan op te gaan. We zijn heel blij dat de grondeigenaren ons geheel belangeloos op hun grond toelaten maar dat is wel op deze voorwaarde.

joepluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:46

Dat klinkt logisch inderdaad. Maar was wel leuk geweest als je nog ergens had kunnen trainen!

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:00

Foto's van wvd staan erop! Eerste foto's waar wij op staan, leuk om te zien!

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:11

massiemas schreef:
Foto's van wvd staan erop! Eerste foto's waar wij op staan, leuk om te zien!

Allemaal? Ik zie nog steeds alleen de eerste drie foto's, die er sinds maandag ofzo op staan.
Maar mssn een caching probleempje van mijn computer :o dat ga ik ff proberen.

edit: Aha, ze staan niet waar ik ze verwachtte :)
http://oypo.nl/fotowvd

Prijzen blijven mij te hoog :n

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:29

Mooie foto serie van de brug, maar prijzen zijn mij ook te hoog

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:34

ingaa schreef:
Mooie foto serie van de brug, maar prijzen zijn mij ook te hoog

En ik vond mijn prijs van 5 euro al hoog :') (die ik ook gebruik via Oypo)
12,50 die durven wel goud geld te vragen om heel eerlijk te zijn. :o

ze beginnen bij 15 x 23 als maat, ik heb nog 2 kleinere maat erbij.
ik vraag voor de 15 x 23, € 9 per foto..

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:37

NienSCHaap schreef:

En dan heb je een 800x600px bestandje he, niet eens een hoge resolutie.

Ik snap het echt niet, ze hebben die tijd daar toch doorgebracht, hebben de foto's... Als je ze goedkoper maakt heb je volgens mij écht meer winst aan het einde van de rit...

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:41

Indy_Mouse_9 schreef:
NienSCHaap schreef:

En dan heb je een 800x600px bestandje he, niet eens een hoge resolutie.

Ik snap het echt niet, ze hebben die tijd daar toch doorgebracht, hebben de foto's... Als je ze goedkoper maakt heb je volgens mij écht meer winst aan het einde van de rit...

15 x 23 is een afdruk ;)

Nou ja ze mogen natuurlijk zelf hun prijzen hanteren maar ik zou (zelf) dan ook niet gauw een foto bestellen.
De download van 800 pixel is 15 euro, moet eerlijk bekennen dat ik daar ook wel veel voor vraag _O-

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:47

NienSCHaap schreef:
15 x 23 is een afdruk ;)

True, dat had je er nog niet bij ge-edit in de tijd dat ik m'n antwoord tiepte :D

Waarom vraag je zo veel voor de digitale bestanden dan? (Eindelijk iemand die t kan beantwoorden :o)

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:01

Indy_Mouse_9 schreef:
NienSCHaap schreef:
15 x 23 is een afdruk ;)

True, dat had je er nog niet bij ge-edit in de tijd dat ik m'n antwoord tiepte :D

Waarom vraag je zo veel voor de digitale bestanden dan? (Eindelijk iemand die t kan beantwoorden :o)

Heel simpel Auteursrechten, daar schijnen heel veel mensen niet mee om te kunnen gaan.
Vervolgens zie ik mijn foto's overal verschijnen omdat ze simpel een 'download' of digitaal bestand hebben gekocht.
Dat wil nog niet betekenen dat iedereen met die foto's aan de haal mag gaan, was er op een gegeven moment zo klaar mee.
Heb de prijzen omhoog gedaan, heb ze laten staan omdat ik wel 'iedereen' in de gelegenheid wil stellen een digitaal bestand te kunnen vragen en ik ben heus niet de beroerdste om uit eindelijk een leuke deal/prijs af te spreken. :') maar dan is er tenminste overleg geweest.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:03

Jeetje mina wat een bedragen... Daar is het niet leuk meer voor om een of twee foto's af te laten drukken..

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:04

Ik vind het leuke kiekjes die ze gemaakt hebben, maar niet voor aan de muur. De kwaliteit vind ik echt enorm slecht voor dat geld. Ik heb geen scherpe foto van mezelf helaas.
Daarom niet minder leuk, maar wel té duur

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:19

De zondag staat er nog niet op toch van die fotograaf?
Vind 35 voor een download ookwel veel :=

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:20

Zo, nou eindelijk kan ik ook mijn verhaaltje doen! :D

Ik had de dag ervoor een springwedstrijd gehad en hij was weer behoorlijk explosief. Was er al bang voor dat hij tijdens Broekelo ook zo zou zijn. En jahoor, met het inrijden moet ik behoorlijk had werken om het voor mezelf en andere 'veilig' te houden maar gelukkig is dit goed gelukt! Was wel erg benieuwd hoe hij dan zou gaan doen in de cross zelf maar hé, ik had der wel KEI veel zin in. Cross daarna gestart en gelijk aan het begin vond hij het slootje eng... goed begin dus *NOT*. Daarna door naar de oefensprong en deze ging wel aardig. Daarna door naar de eerste 'echte' sprong.. moest hem wel even aardig doorduwen maar wel gelijk gesprongen. Sprongen daarna gingen alleen maar makkelijker en makkelijker. Bij de 'trap' had ik wel een weigering.. ik vloog namelijk de bocht uit en moest hem daarom in stap zetten en naar de hoge toe stappen en dit werd als weigering gezien. Erg jammer, maar he. Verder heeft ie ALLES gesprongen in 1x!! Echt een hele grote vooruitgang! Alleen toen... het water... 4,5 minuur gestaan en hij wou er NIET in. Gelukkig kwam daarna de volgende deelnemer en heb ik meegelift. Publiek vond het wel grappig dat hij er toen wel in durfde haha.
Al met al een super leuke dag gehad en heel veel vooruitgang geboekt! Moest wel nog even het weiland uit getrokken worden door een foutje van mezelf maar dat mocht de pret niet drukken! :D

Mocht iemand nog foto's van mij hebben (nummer 214), heel graag!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:34

jij had volgens mij een roze shirt aan of niet? ik heb je toen inderdaad ook nog gezien.
Je hebt wel een grappig paard inderdaad, zodra er een ander paard hem voor gaat volgt hij wel :D haha.
toch mooi dat je het zo fijn ervaren hebt, het kan soms een hele opgave zijn als ik alle foto's terug kijk zie ik zoveel deelnemers gespannen koppies, best grappig!

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:43

NienSCHaap schreef:
jij had volgens mij een roze shirt aan of niet? ik heb je toen inderdaad ook nog gezien.
Je hebt wel een grappig paard inderdaad, zodra er een ander paard hem voor gaat volgt hij wel :D haha.
toch mooi dat je het zo fijn ervaren hebt, het kan soms een hele opgave zijn als ik alle foto's terug kijk zie ik zoveel deelnemers gespannen koppies, best grappig!

Haha ja dat klopt inderdaad!
Ja af en toe is hij zo mak als een lammetje maar soms... Was al blij dat hij dit keer niet te hoog steigerde en op me terecht kwam. +:)+
Ik heb al een aantal fotos gezien van mezelf op de sites die hier zijn genoemd. Echt kei gaaf!! Vooral het bed en de brug! :D

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:14

Iemand toevallig nog foto's van combinatie 50 en 51 op zondag? De val in de waterbak bijvoorbeeld? :D

Carmen2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:01

elwinfield schreef:
Iemand toevallig nog foto's van combinatie 50 en 51 op zondag? De val in de waterbak bijvoorbeeld? :D

op www.becashots.jouwweb.nl staan van alle combinaties op zondag foto's bij hindernis van de huiskamer en van het landhek. Je staat er vast tussen!

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:34

Heeft er toevallig echt niemand foto's van nr 47 & 48 ??? (ouder/kind kleine ronde op Zaterdag) :)

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:49

Welshponyfan schreef:
Heeft er iemand toevallig nog foto's van zaterdag, nr 47 & 48 ? (was tussen half 10 en half 11)

Jaa!! Daar heb ik nog wel foto's van! (Verwacht niet te veel, was gewoon op een zandpad, geen hindernis ofzo ;) )