Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Indy_Mouse_9 schreef:meagen schreef:
Ik zit ook in je filmpje met een gastoptreden in de bosjes rond 4.30Mooie ronde Meagen! Het zag er wel wat typisch uit op hindernis 4, bijna alsof je paard op de hindernis heeft gestaan
![]()
marielle123 schreef:Worden alle hindernissen weer afgebroken? Of kun je er trainen?
massiemas schreef:Foto's van wvd staan erop! Eerste foto's waar wij op staan, leuk om te zien!
dat ga ik ff proberen.
ingaa schreef:Mooie foto serie van de brug, maar prijzen zijn mij ook te hoog
(die ik ook gebruik via Oypo) 
NienSCHaap schreef:En ik vond mijn prijs van 5 euro al hoog(die ik ook gebruik via Oypo)
12,50 die durven wel goud geld te vragen om heel eerlijk te zijn.
Indy_Mouse_9 schreef:NienSCHaap schreef:En ik vond mijn prijs van 5 euro al hoog(die ik ook gebruik via Oypo)
12,50 die durven wel goud geld te vragen om heel eerlijk te zijn.
En dan heb je een 800x600px bestandje he, niet eens een hoge resolutie.
Ik snap het echt niet, ze hebben die tijd daar toch doorgebracht, hebben de foto's... Als je ze goedkoper maakt heb je volgens mij écht meer winst aan het einde van de rit...
Indy_Mouse_9 schreef:NienSCHaap schreef:15 x 23 is een afdruk
True, dat had je er nog niet bij ge-edit in de tijd dat ik m'n antwoord tiepte
Waarom vraag je zo veel voor de digitale bestanden dan? (Eindelijk iemand die t kan beantwoorden)
maar dan is er tenminste overleg geweest. 

haha.NienSCHaap schreef:jij had volgens mij een roze shirt aan of niet? ik heb je toen inderdaad ook nog gezien.
Je hebt wel een grappig paard inderdaad, zodra er een ander paard hem voor gaat volgt hij welhaha.
toch mooi dat je het zo fijn ervaren hebt, het kan soms een hele opgave zijn als ik alle foto's terug kijk zie ik zoveel deelnemers gespannen koppies, best grappig!
elwinfield schreef:Iemand toevallig nog foto's van combinatie 50 en 51 op zondag? De val in de waterbak bijvoorbeeld?