Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog nooit zo fijn gereden! Vond het leuke cross met al combinaties, je moest er echt aan rijden. Heel leerzaam. 
En beide heerlijk gereden!! Dressuur was bij mij nog wat tammetjes, er kon meer uit worden gehaald maar na een periode van veel staken ben ik heel tevreden (189 pnt). Springen helaas een balkje, eigen fout ik reed hem door waar ik juist wat meer af had moeten wachten. Cross ging echt super, heel gaaf parcours en mijn paard trok overal enthousiast op af, kortom een geweldige dag!! Mijn zusje mocht zelfs nog een tweede prijs meenemen (ring 2). Hopelijk kunnen we er volgend jaar weer starten! (ik was nummer 62 in het oranje en mijn zusje reed voor mij in het rood/groen).

TeeGee schreef:Ik had ring 2 in het L, leuke combi's gezien!
Wat dat betreft ben ik ontzettend blij dat we door die periode heen zijn. Enige nadeel van die L dressuurproefjes vind ik wel het lichtrijden, laat mij maar doorzitten

! Ik vond het een prachtige wedstrijd, ik heb nooit eerder gestart in Maarsbergen, maar deze cross staat zeker weten volgend jaar voor ons weer op de planning!! Ik was nr. 61 (groen-rode set) en reed in ring 1 in de klasse L. Voor mijn gevoel een nette dressuurproef gereden, al werd hij soms wat heet, onder andere doordat er ineens een paar langs mijn ring galloppeerde
, maar gelukkig werd de proef beloond met 194 punten. Vervolgens foutloos gesprongen, met heel wat gelukjes, want ook hier was hij weer heel erg heet. En daarna heerlijk foutloos gecrosst en binnen de tijd en we gingen met een 2e prijs naar huis
. Het ging echt allemaal veel te snel, te gehaast en superslordig. Terwijl juist de dressuur de laatste tijd steeds beter gaat en ze altijd bovenin de 180 rijden. En in het parcours na 4 B het rechter voor ijzer eraf, alles overkruist aan gereden en hindernis 8 helemaal over geslagen. 
Daarna pakte ze het lekker op en verder foutloos. We zijn normaal al niet de snelste, maar nu met de stops helemaal niet haha.