Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas afgelast inderdaad. Mijn l paard fijn rondje dressuur door de prut met als commentaar wel de hoeken mee nemen. Ja heerlijk Haha. Helaas van de cross, maar je wil nu echt niet meer rijden.
) annikavolder schreef:Mijn verslagje van de B vanmorgen:
springen fijn foutloos.
cross iets twijfelend van start. Te hard op 5A afgereden (die kwam eerder dan ik dacht) en langs 5B geschoten, volte gedraaid en fijn erover. Verder fijn, ik had angst voor de greppel, maar die ging prima.
Op de hindernis voor de waterbak een stop, hij durfde er niet eens bij in de buurt te komen. uiteindelijk stapje voor stapje laten kijken, daarna opnieuw aangereden en twijfelend erover. daarna wel fijn (in stap) de waterbak in. hartslag voor 60 en na 42.
Jammer dat het is afgelast, maar het heeft echt heeeeel hard gehageld onderweg, de snelweg was wit en nauwelijks zicht op weg naar huis.

als hij maar even de tijd krijgt om het te bekijken dan kan ik hem wel overtuigen. Bij hem heeft doorduwen een averechts effect, dan rent hij alleen maar harder de andere kant op, meestal lig ik er dan al af....