Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer eens wat anders dan een jury die loopt te roepen dat ik moet beginnen of anders uitgesloten wordt terwijl ik mijn paard niet langs een wit hekje krijg.
weet niet waar ik mee bezig was, teugels hangen overal en nergens en ik ga de andere kant op dan de rest die op de foto's staan
Bonny_CT schreef:Nette jury heb je gehad dan esther.. Mijn jury van de zondag was wel top! Hield er ook echt rekening mee

! Het enige wat wij (nouja, vooral mijn groom) erg lastig vond, is dat de finish zo ver van de start vandaan lag
, maar dat hebben jullie als organisatie ook niet te kiezen denk ik, aangezien je afhankelijk bent van de terreinen die beschikbaar worden gesteld.
greefje1 schreef:Ik heb van zaterdag nog 51 tot 139 er op staan (kunnen wat nummers missen, mocht je er bij zitten pb dan even )
Ik mocht zaterdag schrijven bij de jury in ring 3. vond persoonlijk dat die jury er wel echt rekening met de baan heeft gehouden.
Prijswinnaars gefeliciteerd! (: hoop dat ik er volgend jaar weer bij ben.. te paard
ik reed in ring 3, niet al te grote schimmel met nummer 40.
super gedaan dan Daphne!