Wil volgend jaar officieel starten dus kan ik alle foutjes meenemen en verbeteren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elmars_Floor schreef:Ja was impuls.. Laat zeggen dat die de laatste poeh ? meters op het hele stuk rechtuit rustig liep maar daarvoor gewoon niet. Hij was ook weer goed op adem en heb het daarom ook gegokt. Had het achteraf niet moeten doen maar goed weer een goed leermomentje. Pas de 2e wedstrijd zonder begeleiding van een ervaren ruiter en nu ook nog eens bijna helemaal alleen dus is het nog even zoeken hoe en wat.
Wil volgend jaar officieel starten dus kan ik alle foutjes meenemen en verbeteren.

)
Mijn lieve 4-jarige trainingspaard wist dat ze bij haar oude 'huis' was, namelijk Duindigt, waar ze zo'n 3 maandjes geleden weg is gegaan...

hahaha nienke1208 schreef:Ik ben zo ontzettend trots op Prinses! Ze heeft de wedstrijd fantastisch gelopen
Wie is Prinses, nou ja, de mensen die aan het inrijden waren voor de start van impuls en klasse 1 herinneren zich misschien het paard wat even uit haar dak ging met ruiter erop en eigenaar ernaast, omdat er een deken uitgeklopt werd (vlak daarvoor had ik al enige tijd aan het zadel gehangen voordat ik daadwerkelijk mijn been erover kon zwiepen, want als ex-renpaard is het onder de omstandigheden van een wedstrijd onmogelijk om stil te staan)
Mijn lieve 4-jarige trainingspaard wist dat ze bij haar oude 'huis' was, namelijk Duindigt, waar ze zo'n 3 maandjes geleden weg is gegaan...
In die 3 maanden opgetraind naar deze wedstrijd. Alles was enorm spannend voor haar en de keuringen waren dan ook een kunst op zich! Ze deed alles heel netjes, liet alles heel netjes doen, alleen keer op keer als ze de stethoscoop aanlegde om haar hartslag te meten, schoot deze omhoog en begon ze zich enorm op te winden!
Maar, de knapperd heeft de wedstrijd mooi goed uitgelopen en stond er vanmorgen bij alsof ze nauwelijks die 30 km had gelopen
Oogopslag was wat moe, maar verder toonde ze lekker fris en fruitig
[ Afbeelding ]
Links ben ik met knappe Prinses
ken dat gevoel maar al te goed

kevje06 schreef:Thanks voor de foto's Ruud, ze zijn heel gaaf geworden
Ik maar denken dat we daar hard reden, blijken we relaxed te stappen

Wij reden eerst langs de vloedlijn en konden toen door het water a nekhoogte omdat we ingesloten werden door water hahaha