[SGW] SGW Alphen-Chaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:00

Ik begrijp ook goed wat het voor werk is om een secretariaat te hebben. En dat het ontzettend lastig is om het iedereen naar de zin te maken, en dat er altijd mensen overblijven die wat te zeuren hebben.
Zeker voor een nieuw team, dat moet wennen aan de taken, en een nieuw systeem van de KNHS waar men moet leren omgaan.
Duidelijkheid naar de ruiters toe is zeker bij een SGW erg belangrijk. Er zijn zo veel starts, en zon grote run op startplaatsen dat het voor ruiters fijn is om al vroeg te weten waar je aan toe bent.

Maar ik kan niet begrijpen dat het lastig is om sorry te zeggen tegen mensen die nu op een wachtlijst zijn beland. Dat zou heel veel frustraties wegnemen bij die mensen. Iedereen kan fouten maken, en fouten zijn er om op te lossen, en soms kan dat al door een welgemeend excuus.
Bij deze mijn excuses voor mijn voorgaande bericht. Dat waren inderdaad frustraties..

En tot zondag. Hopelijk met net zon mooi weer als vandaag.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:01

jullie ook succes Christel82, en ik vind het super zoals jullie hierop reageren.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:03

mee eens CarpeDiem!

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:05

_lautje_ schreef:
En ik heb geen respect voor mensen die door eigen fouten niet kunnen starten en die proberen af te schuiven op het secretariaat. Het is zo gemakkelijk om te zeiken en te zeuren, maar als je zelf je zaken op orde had kon je starten. En natuurlijk loopt er wel eens wat mis, maar om te zeggen ze moeten excuus aanbieden, ze mogen sneller antwoorden, etc. is gewoon naar en onaardig. Ik begrijp dat het frustrerend is als je graag wil starten, maar zo reageren is onbeschoft, kleinzerig en bijzonder naar.

Ik vind dit een heel vervelend bericht, ik neem aan dat het tegen mij bedoeld is. Ik ben niet onbeschoft, kleinzierig geweest, tegen niemand niet, ook niet in mijn e-mails naar het secretariaat. Ik kan verder bij niemand anders in hun berichten iets onbeschofts terug vinden. Ik vind jouw reactie daarom erg ongepast. Ik heb geen fouten gemaakt met het aanmelden. Ik heb op tijd ingeschreven en op tijd betaald. Ik heb geen antwoord op mijn emails gekregen en ook niet gehoord waarom mijn dochter niet mag starten. Ik vind het wel vervelend dat er ponyruiters mogen starten die later dan mijn dochter zijn aangemeld of later hebben betaald. Als het secretariaat niet reageert op mijn e-mails en geen antwoord geeft op mijn vragen, dan probeer ik hier mijn antwoorden te krijgen.

Als je de moeite had genomen mijn berichten te lezen dan had je gelezen dat ik veel waardering heb voor verenigingen en de mensen daarachter die een SGW organiseren. Ik kan alleen niet tegen oneerlijkheid. Mijn dochter staat op de wachtlijst in Markelo, ik was daar laat met aanmelden, dit accepteer ik en ga ik ook niet moeilijk doen. Ik weet heus wel hoe het werkt.

Als hier op bokt dan geschreven wordt dat alle e-mails zijn beantwoord, terwijl ik er twee heb gestuurd en geen antwoord heb gekregen, ja dan kun je een reactie verwachten.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:57

Raar voorbespreek topic zo trouwens Er wordt niet meer voorbesproken :+
Iemand plannen om morgen al te gaan lopen? Ga eens even in het vraag programma kijken hoe laat de cross vrij gegeven wordt voor verkenning. Misschien dat ik morgen al een verkennend rondje ga doen.

*edit* 13:00. Ga ik net niet redden met een feestje om 15:00.

Wordt er trouwens al volgens de nieuwe (B) regels gereden waarbij stijl meetelt in de plaatsing? Staat niet in de wedstrijd bepalingen en gaat ook pas in op 1 april maar kan me herinneren dat er vorig jaar ook zoiets was en dat ze toen de nieuwe regels al gebruikten omdat Chaam voor de SGW toch de start van het (buiten)SGW seizoen is.

fatal_flower

Re: SGW Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:04

idd, Pol!
Ik heb er nog steeds zin in hoor!
Ik ga gewoon op zondag verkennen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:21

@pol013: als ik het mij goed herinner gaat het nieuwe reglement voor het springen in per 1 april, maar voor de eventing vanaf de start van het seizoen, en dat is dus nu. :D

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:49

texelse schreef:
@pol013: als ik het mij goed herinner gaat het nieuwe reglement voor het springen in per 1 april, maar voor de eventing vanaf de start van het seizoen, en dat is dus nu. :D
Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben. Maar op de site van de KNHS staat het volgende:
Citaat:
Eventing:
Per 1 april 2012 geldt dat het stijlcijfer in de klasse B bij het opmaken van het klassement meetelt door de 2 stijlcijfers van het eindtotaal die de combinatie heeft behaald af te trekken.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:11

Wijzigingen op versie 2009 vastgesteld door de Ledenraad op 12 januari 2012 -ingangsdatum 1 maart 2012
http://knhs.nl/objects/00027006.pdf
Citaat:
Artikel 316 - Uitslagberekening
In de klasse B tellen de in de cross country behaalde Stijlbeoordelingspunten mee voor de plaatsing van de combinaties. Het stijlcijfer van beide juryleden wordt van het totaal aantal strafpunten afgetrokken.

Per 1 april geldt pas het nieuwe reglement, tot die tijd versie 2009 met wijzigingen.
Laatst bijgewerkt door MarChak op 23-03-12 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:12

En toch, of het nou op de kalendervergadering van de eventing was, of op de bijscholing van de springjuryleden, dat weet ik niet meer, maar volgens mij is daar gezegd dat de nieuwe regel voor eventing ingaat bij de ingang van het seizoen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:12

Voor SGW Chaam geldt de nieuwe regel voor stijlbeoordeling al wel, voor eventing gaan de wijzigingen altijd in op 1 maart.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:19

Is toch altijd zo dat het nieuwe reglement in Chaam al in gaat, neem aan nu dus ook. Ben wel benieuwd hoe dat de uitslag beinvloed!

Succes allemaal iig!

edit: Spuit 11, zie dat Eef al gereageerd heeft.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:32

De nieuwe regeling kon nog wel eens leuke/bijzonder/aparte verschuivingen laten zien. Ben benieuwd hoe het in Chaam uitpakt.

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:25

Ik wil ook morgen rond 15 uur de cross vast verkennen. Iemand zin om samen te lopen?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 02:05

Ik heb er ook nog steeds heel veel zin in!
Mijn fanclub wordt steeds groer. Ik weet niet of ik daar blij van word maar voor de organisatie wel leuk veel toeschouwers denk ik!

Pitt25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:39

Morgen om 05.30 nieuwe tijd de wekker...pfoe... Maar wel veul zin in! Succes allemaal

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:25

Iedereen veel succes morgen!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:38

Veel plezier en succes iedereen die morgen aan de start komt :)

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:22

Verkenners van vandaag die fotos hebben gemaakt voor de voorpret?

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:06

CarpeDiem schreef:
Verkenners van vandaag die fotos hebben gemaakt voor de voorpret?

Ja ik heb alles gefotografeerd. Vond vooral de insprong bij de oude waterplas heftig....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:09

Succes morgen allemaal!!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:21

En mogen wij die fotos ook zien?!

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:31

Uhh ja ben alleen niet zo goed in plaatsen hier. Moet ik ff uitzoeken. Kan ze anders ook wel mailen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:06

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:29

Iedereen heel veel plezier en succes. Geniet er van!!

Ik ben startnr 176 en heb er onwijs veel zin in!!!