Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Denk dat we er een dikke 2 uur over doen (naar Gorssel 1 uur en 3 kwartier, naar Markelo 2 uur en dit ligt er ongeveer tussenin) dus heb er 2,5 uur voor ingepland. Kunnen we om 8 uur weg, lekker luxe! 

caro29 schreef:Ik ben vandaag wezen lopen. Ben niet zo blij met de bodem. Deze is vooral na de zwaan erg slecht en stukken in het bos. Voor de rest wel mooi.
Citaat:bij 8a/b ga ik rechtdoor en dan naar 9 (langere route). 8a/b staat op 11m en als ik dan halverwege opeens hard aan rechts ga trekken om die andere B te pakken zie ik niet zitten.
Citaat:20/21 neem ik ook als 2 aparte sprongen. We gaan voor foutloos en niet voor moeilijk... Verder hoop ik op de rest van de dag droog weer en morgen helemaal.
caro29 schreef:Vind het knap als mensen bij 8a-b wel naar de andere B sprong gaan rijden. Paarden zijn gefocust op de andere B die er recht achter staat op 2 galop. Kan mij niet voorstellen dat je een mooie afstand krijgt bij die andere.
Citaat:De wens over de bodem kun je denk ik vergeten..
Hoop dat ze er nog wat aan gaan doen met zand/puin, maar vrees het ergste.....
caro29 schreef:Ik ga na 8b naar links en rij dan langs de rechterkant van de andere 8b naar 9. Zo kom je er het rechtste voor vond ik..
billy1 schreef:Ik heb ook vanmorgen gelopen. Ik ga juist wel bij 8ab de smalle pakken! Ik probeer er zeker geen gebroken lijn in te rijden want dat kan niet op drie krappe galopsprongen. Ik rij de eerste schuin aan waardoor de tweede er dan recht achter staat, dan is die lijn heel mooi op twee galopsprongen te rijden. Dan een galopsprong na de landig van het B element sturen richting 9. Lijkt mij leerzaam!
Citaat:Ik ga schimpje even door de wasserette halen.
billy1 schreef:Nou Myth is meer dan een jaar niet meegeweest en heeft sinds dien nog maar 1 keer weer hindernissen gezien.... M route is idd hetzelfde alleen kom je dan ergens anders vandaan en is het lastiger het A element schuin aan te rijden. (sim Myth loopt lekker L en Reus idd M)