Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jen_Elegance schreef:Ja dat was ik Ingridje! Startnummer 82, de tweede keer dat je de waterbak moest doen was wel voorwaarts.
Ik heb trouwens helemaal niemand gezien.

Wat een geluk dat we er dan net op staan, leuk!

! Iedereen was daar zo aan het roepen naar me dat ik even keek wie er allemaal zaten....Nick gedroeg zich zo voorbeeldig dat ik daar ook wel even de tijd voor had!!!
Talida schreef:Stoere foto's Jen, echt gaaf dat jullie die auto gesprongen hebben!
Dat vond ik overigens wel prettig van deze oefencross, je mocht zelf weten wat je sprong!
Bij mij ging het echt super!!!
Marije had van een paar hindernissen nog verwacht dat Isjtar het er moeilijk mee zou krijgen, maar ze deed het echt super!
Alleen een weigering op 14...dat blok met dat water er bovenop... Ik heb echt zin om nog zo'n cross te rijden!! 
Mn plan is wel om die sowieso dit jaar te halen, en dan misschien volgend jaar (of met geluk dit jaar nog) mn eerst echte cross te starten
Jen_Elegance schreef:Ingridje bedankt!
Go in de waterbak, zeldzaam moment!
http://img384.imageshack.us/img384/6768 ... genyd1.jpg

Nickeltje schreef:Als je paard onervaren is is naar mijn idee draf of zelfs stap vaak voor je paard het makkelijkste zodat hij de sprong rustig kan beoordelen. Als hij wat hanidger is, kan een handgalopje ook. Maar nooit te hard!

maar als je hem eenmaal doet valt ie reuze mee, maar dat was met heel veel zo
(die hindernis met het water erop ook)