Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nikkigioa schreef:star_l0ver schreef:maar star is wel helemaal met zijn kont op de grond gekomen want dat was helemaal vies en hij was door zijn voorbenen gegaan. maar het ging zo snel dat ik ook niet alles hem mee gekregen hoe het ging heb het gehoord van de mensen die er stonden. (mijn vriendin, wie mij er heen heeft gebracht en waar ik les van heb)
Je deed trouwens met de terreinrit mee en je was voor het meisje met Fjordy als ik me niet vergis. Zij was als een van de laatste toch? Die fjord heeft een lange dag gemaakt. Ik zag hem 's ochtends al aan een boom staan en aan het einde van de middag nog steeds! Of was dat een andere? Nou hij zal wel knap moe geweest zijn denk ik!
Vonden jullie het leuk op de cross trouwens?
Fjordy ! Nou die had nog pit zat savonds haha om gek van te worden !!! We waren 1e geworden, hij vond het helemaal geweldig. Hij sprong dat blok super goed vond ik, voor ons stond zon wit welsh ponytje!
! We zijn er 12 uur gewest !
!!
ik zou het niet weten, anders even vragen in het sgw ouwemutsen topic
Dan hoef ik hem niet meer zo te houden als nu!
. Ik vond het nu niet nodig, is ook maar oefen.
. Maar ik was het gewoon vergeten. Simmie schreef:Maar ook voor het oefen gelden regels en nu bij deze cross heb je je dus vergist met de tijd. Zonde.
Enne, je gaat volgend jaar toch officieel bij de paarden starten? Nou, kan geen kwaad om die regelementen eens door te nemen. Best zinvol hoor.............
!!
nikkigioa schreef:Simmie schreef:Maar ook voor het oefen gelden regels en nu bij deze cross heb je je dus vergist met de tijd. Zonde.
Enne, je gaat volgend jaar toch officieel bij de paarden starten? Nou, kan geen kwaad om die regelementen eens door te nemen. Best zinvol hoor.............
Ach, de meesten doen mee voor de fun. De terreinrit is niet voor niets het gedeelte met de meeste inschrijvingen!
En even eerlijk, lees jij ook je gebruiksaanwijzing van voor tot achter door wanneer je een nieuwe stofzuiger hebt gekocht?

.
Weet ik !
Simmie schreef:Je bedoelt mijn avatar? Dat was in Etten Leur L-paarden vorig jaar (maar er zat een alternatief op die hindernis voor het L)
L al ?! Whaha wow, ik vind hem echt flink aan de achterkant.