[SGW] Cross Holten, 29 Oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jentel

Re: Cross Holten, 29 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 09:40

de pony heeft er ook geen ijzers onder, maar mijn paard dus wel en aangezien het een nat is weet ik dus niet wat ik zal doen.. wie heeft er nog meer ijzers dan???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 09:51

Ik schrijf bij de dressuur 's ochtends! Lachen

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 12:42

jentel schreef:
de pony heeft er ook geen ijzers onder, maar mijn paard dus wel en aangezien het een nat is weet ik dus niet wat ik zal doen.. wie heeft er nog meer ijzers dan???

Ik, maar (als ik nog ga rijden) ik sla de galop over en blijf lekekr doordraven.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:47

odetteke schreef:
jentel schreef:

Ik, maar (als ik nog ga rijden) ik sla de galop over en blijf lekekr doordraven.

Dat wou ik precies zo oplossen Haha!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:51

en als hij te gespannen is sla ik het doorzitten ook over Knipoog

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:54

callippo schreef:
Als je de cross en het springen in een kleurtje rijdt, draag je dat dan ook tijdens de dressuurproef? Of gaan jullie dan wel netjes in een jasje? Ik moet namelijk nog ff snel een jasje regelen anders Tong uitsteken

Met het springen heb ik trouwens een volledig blauwe optoming (inclusief blauw zadel Lachen ) en met de dressuur wordt het waarschijnlijk zwart met grijs.

Ik sta trouwens nog niet in jullie lijst Boos! (nr 85, dressuur om 8:53, springen 15:33 en cross 15:59)
Argh, moet al om half 7 inladen Tong uitsteken
Ben blij dat de klok een uurtje teruggezet wordt!

Ik al om kwart over 6...... Haha!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 14:31

Ik heb ook bijna elk jaar mee gedaan aan de cross. Sinds vorig jaar heb ik geen paard meer om mee te nemen. Ik wens de mensen die mee doen iig veel succes Knipoog.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 14:48

bah bah bah...ik heb gen vervoer kunnen regelen, dus zal er niet bij zijn morgen. echt super jammer!

Mn vriend kan hoogstwaarschijnlijk wel zn auto meekrijgen, dus met een beetje geluk kan ik jullie komen aanmoedigen. Lachen

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 14:50

He jammer man!

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:03

succes allemaal morgen Vork ik kom morgen zeker nog even langs om te kijken! Haha!

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:15

ik ben net terug van commando, staat gewassen en fris op stal. Haha!
morgen om half 8 vertrekkken we vanaf stal Vork

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:00

jentel schreef:
even een vraag!! jentel heeft ijzers onder voor.. is dat niet gevaarlijk?? Bloos
rijden er meer met ijzers voor en geen stiften(kalkoenen)?

Ho0i,
Bill heeft ook ijzer, maar geen gaten. Ik draai dus geen stiften in.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:08

jentel schreef:

de pony waar ik op mee doe heeft ook geen ijzers, doe er verder ook niks aan, ze zeiden dat het morgen droog zou worden dus hoop dat de regen van nu en vannacht weg trekt, en dat de bodem ook aardig droog blijft.

Ik heb Wanda ook helemaal gewassen, alles weer wit, (zo heel vies was ze ook niet maar oke) *LOL*.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 17:35

Tadella heeft ook voor ijzers, maar voor zo'n klein proefje ga ik niet al die moeite doen om stiften in te draaien. In de wei kan ze ook galloperen Haha!.

Zo Sarah, zijn er ook dingen die je nog wél rijd of sla je alles maar over Vork.

Ik hoef lekker half 11 pas, dus kan lekker uitslapen Haha!.

Maar wat is nou het verschil tussen proef 5a en b? Je rijd toch zeker gewoon a?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:47

Ja je rijd de A proeven.

We hebben een uurtje meer dus dat scheelt! Lachen

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:49

Smeejj schreef:
Tadella heeft ook voor ijzers, maar voor zo'n klein proefje ga ik niet al die moeite doen om stiften in te draaien. In de wei kan ze ook galloperen Haha!.

Zo Sarah, zijn er ook dingen die je nog wél rijd of sla je alles maar over Vork.

Ik hoef lekker half 11 pas, dus kan lekker uitslapen Haha!.

Maar wat is nou het verschil tussen proef 5a en b? Je rijd toch zeker gewoon a?

De proef van a en b zijn gewoon verschillend, maakt verder niets uit qua hoogte ofzo. Dat is omdat je 2x je winstpunt moet halen , dan rijd je niet 2x dezelfde proef Tong uitsteken Haha,
volgens mij moet iedereen A Knipoog x Manon

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:38

Ik draai wel knoppen in. Is een kleine moeite, dus ik heb het er voor over. We zijn een paar weken geleden al onderuit gegaan zonder ijzers, dus ik vind het maar link.

Vlechten jullie met dressuur? Dat was ik namelijk vergeten, moet het snel morgen dan maar doen... Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:40

Smeejj schreef:

Maar in de wei zit er geen gewicht op haar rug, dan kan ze zelf haar evenwicht bewaren. Knipoog

Ik zou het zelf wel doen, stiften indraaien. Ik was vandaag bij SGW Diepenheim en daar was de bodem best glad, ook in de dressuurring. Het is de laatste dagen best nat geweest. Daar had je echt stiften nodig om niet te gaan glijden.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:46

Karin schreef:
Maar in de wei zit er geen gewicht op haar rug, dan kan ze zelf haar evenwicht bewaren. Knipoog

Ik zou het zelf wel doen, stiften indraaien. Ik was vandaag bij SGW Diepenheim en daar was de bodem best glad, ook in de dressuurring. Het is de laatste dagen best nat geweest. Daar had je echt stiften nodig om niet te gaan glijden.

Zij zijn groot en ik is klein! maak me nou niet 'bang' *LOL*

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:54

Rupsje schreef:
Ik draai wel knoppen in. Is een kleine moeite, dus ik heb het er voor over. We zijn een paar weken geleden al onderuit gegaan zonder ijzers, dus ik vind het maar link.

Vlechten jullie met dressuur? Dat was ik namelijk vergeten, moet het snel morgen dan maar doen... Nagelbijten / Gniffelen

ik heb hem wel ingevlochten *LOL*

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:00

Iedereen al zin in morgen?! Haha!
Vandaag heeft Eline Snoopy gereden en ging goed!
Ze hebben zelf samen tot de 1 meter gesprongen! ( met een fjord die met vrijspringen toen moeilijk de 1 meter haalde Vingers aflikken )
En samen met Manon en Eline dr nog gewassen binnen Vork ,en ze staat nu lekker warm in dr stalletje.
Morgen ga ik half 8 op en dan heb ik eigelijk gewoon geslapen tot half 9 dus valt mee! *LOL*
Wij zijn morgen rond kwrt voor 9 te bekennen op manege eik Duivel ,met onze blauwe staatsloterij regenjassen met een vel oranje shirt eronder met een witte kraag..niet te missen dus Duivel (al 100 keer verteld maar goed Lachen )

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:03

_Catlover_ schreef:
Iedereen al zin in morgen?! Haha!
Vandaag heeft Eline Snoopy gereden en ging goed!
Ze hebben zelf samen tot de 1 meter gesprongen! ( met een fjord die met vrijspringen toen moeilijk de 1 meter haalde Vingers aflikken )
En samen met Manon en Eline dr nog gewassen binnen Vork ,en ze staat nu lekker warm in dr stalletje.
Morgen ga ik half 8 op en dan heb ik eigelijk gewoon geslapen tot half 9 dus valt mee! *LOL*
Wij zijn morgen rond kwrt voor 9 te bekennen op manege eik Duivel ,met onze blauwe staatsloterij regenjassen met een vel oranje shirt eronder met een witte kraag..niet te missen dus Duivel (al 100 keer verteld maar goed Lachen )

ik moet kwart voor 9 rijden *LOL*

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:08

Ik om 10:23! Volgens mij moet ik dan voor Esmee Tong uitsteken !!

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:23

hoi,ik heb even snel de hoefsmit een paar gaten voor stiften laten boren.. ik wil het risico niet lopen!
En de pony heeft geen ijzers dus dat komt wel goed!
trouwens het springen is al binnen dus dat scheelt!
nou mensen veel succes morgen en we zien elkaar Knipoog

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:29

Nou iedereen tot morgen en veel succes ! *LOL* Als je kell en mij ziet gewoon even schreeuwen dan kunnen we foto's maken ! Knipoog