Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Majella001 schreef:Nouuuuuuu Jos, kom op, heb jij dan nooit van die vieze verwende etterstralen gehad die dachten dat ze het nog beter weten dan jij...???
Sugarmiss schreef:Hintje:
Cer(berus)
Jos schreef:Majella001 schreef:Nouuuuuuu Jos, kom op, heb jij dan nooit van die vieze verwende etterstralen gehad die dachten dat ze het nog beter weten dan jij...???
nouuuuuuuuu eigenlijk niet,
of je moet BOKT meerekenen

jessiejanes schreef:OK! Dus willen we Cer wat milder krijgen,
dan moeten we haar honingtaart voeren en misschien mogen we haar dan ook "Pluisje" noemen!![]()

Halloway schreef:als ik voorzitter van de Wran was dan zou ik....
Als eerste de toetreding tot de KNHS zoals die nu op tafel ter discussie ligt, van tafel vegen.
Halloway schreef:Ik zou meer grote recreatieve zaken gaan organiseren, zoals gezamelijke trailrides met leuke afsluiting.
Op deze manier krijg je meer recreanten warm voor de WRAN en als ze eenmaal andere WRAN-leden ontmoeten, word de drempel verlaagt om mee te doen aan wedstrijden.
Ron
Cer schreef:Ik dacht gelezen te hebben dat die stal om de hoek een leeftijdsgrens heeft voor western, die hoger ligt dan voor de engelse kinderen...
8 voor engels en 12 voor western ofzo? Klopt dat Vera?
HalloHey schreef:Vorig jaar werd ik gevraagd de Federatie reining cup te sponsoren, door twee voorzitters en een aanstaande voorzitter werd mij duidelijk gemaakt dat dit het koningsnummer cq gran finale van het NK zou zijn.Dus eigenlijk zijn het nog niet eens mijn woorden.![]()
Cer schreef:Wat is dan wel een koningsnummer? Is dat er wel?
Ja toch? Ga ik toch ook niet rennen...??
spatter schreef:nee, hoor!![]()
ik ben het niet eens met dat de basis van engels en western hetzelfde is
maar ik praat dan over het engels zo als ik dat geleerd heb, pak em beet, 15 jaar geleden
Majella001 schreef:Nee hoor PeterV, ik ben ook nog van de partij![]()
Ik heb zo eens even zitten denken trouwens...ik weet niet of dat ook de taak is van de voorzitter maar ik had dus aan Chris gevraagd hoe dat nou zit als een paard moet plassen of poepen tijdens de wedstrijd...
In veel gevallen leidt dat toch wel toch behoorlijke puntenaftrek of soms DQ...
Majella001 schreef:Het probleem is dat die van mij dus als een blok beton staat te poepen...
Ik kan benen geven en een tik met m'n teugels geven maar nee hoor, staat ze een beetje chagerijnig met dat hoofd op en neer te schudden totdat ze klaar is.
En als je het helemaal te bont hebt gemaakt met benen geven of een tik dan geeft ze een bok....als ze klaar is..
Ik krijg het maar niet afgeleerd maar goed, nu ik serieus met m'n wedstrijden ben begonnen vind ik het niet tof als ik daarvoor een DQ krijg..
Hoe krijg jij jouw paard vooruit dan PeterV?
PeterV schreef:Hallo, ben ik de enige bokker ofzo vandaag?

PeterV schreef:Majella001 schreef:Het probleem is dat die van mij dus als een blok beton staat te poepen...
Ik kan benen geven en een tik met m'n teugels geven maar nee hoor, staat ze een beetje chagerijnig met dat hoofd op en neer te schudden totdat ze klaar is.
En als je het helemaal te bont hebt gemaakt met benen geven of een tik dan geeft ze een bok....als ze klaar is..
Ik krijg het maar niet afgeleerd maar goed, nu ik serieus met m'n wedstrijden ben begonnen vind ik het niet tof als ik daarvoor een DQ krijg..
Hoe krijg jij jouw paard vooruit dan PeterV?
Zet er subiet een goede ruiter op die het wel voor elkaar krijgt.
Besef dat je er niet gelukkig van wordt als die stijf kop van jou op een druk kruispunt effe denkt van………… en nou ga ik effe………..
In mijn beleving moet jij dit het paard echt gaan afleren, en een zeer gevorderde ruiter zal dit met plezier voor jou kunnen gaan oplossen.
Peter
enne...tja wat is een ervaren ruiter, ik rijd al 19 jaar paard en heb deze lekkere stijve mozes al 11 jaar en zelf ingereden dus ik denk dat ik dit zelf wel kan opknappen maar ik hoopte dat jij misschien nog een extra ideetje had...
Wranglerbutt schreef:Dan zit er niks anders op dan maar geen wedstrijden starten met het poepende blok beton, Majella![]()
Je vraag hoort hier IMO ook niet thuis, start anders even een nieuw topic!