Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sirius_ schreef:Over showblankets gesproken
Mijn nieuwe aanwinsten. Al ben ik wel benieuwd hoe het roze op oranjerood staat
Ik ga dus ooo5 niet naar Arthurs want het geld is op[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sirius_ schreef:Wat wordt hij knap Speedfiets! Echte glimworm!
Onze trainster was vorige week bij de futurity in Italië en daar heeft ze ze gehaald voor mij. De blauwe is een blanket en de roze een pad. De laatste is even afwachten hoe die staat en past maar anders is hij zo weer verkocht denk ik.
Jammer van je oranje Pad Denies, ik zag m via Facebook voorbij waaien maar oranje op oranje is denk ik geen match haha
xDenies schreef:Sirius_ schreef:Wat wordt hij knap Speedfiets! Echte glimworm!
Onze trainster was vorige week bij de futurity in Italië en daar heeft ze ze gehaald voor mij. De blauwe is een blanket en de roze een pad. De laatste is even afwachten hoe die staat en past maar anders is hij zo weer verkocht denk ik.
Jammer van je oranje Pad Denies, ik zag m via Facebook voorbij waaien maar oranje op oranje is denk ik geen match haha
Heel tof!
Ik had vroeger een oranje dressuurdekje op mijn vosse merrie en t stond heel mooi. Iemand anders had ook die opmerking eronder gemaakt, vind t wel grappig want de pad zelf is zwart mét oranje haha. Ik denk dat ie daardoor op alle paarden wel staat, maar ieder zn eigen smaak. Ik hoop dat ik hem snel kwijt ben.
Mondy schreef:Hoewel t natuurlijk super rot is dat je weer niet meekan hoeft dat toch niet te betekenen dat de rest ook niet kan/mag gaan ? Die hebben er waarschijnlijk net zo naar uitgekeken als jou. De volgende poging krijg je ook wel gelijk vol gok ik.
Hopelijk gaat alles met t zieke paard goed en ook met de rest die in quarantaine staan
Mondy schreef:Hoewel t natuurlijk super rot is dat je weer niet meekan hoeft dat toch niet te betekenen dat de rest ook niet kan/mag gaan ? Die hebben er waarschijnlijk net zo naar uitgekeken als jou. De volgende poging krijg je ook wel gelijk vol gok ik.
Hopelijk gaat alles met t zieke paard goed en ook met de rest die in quarantaine staan