[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:38

Ja, het is voor ons meer een uitje dan profiteren van korting. :+ We weten allemaal dat het geen echte kortingen zijn maar dit is gewoon traditie. :D
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 18-11-24 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheeltje2

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:42

ja dat dus haha :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 17:15

En joh.. als er dan toch per ongeluk een korting tussen zit nog mooi meegenomen :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-24 17:46

Ik zit nu wel in de buurt haha, maar ik ga niet naar Arthurs, mijn geld is daar voor gewoon echt op.

Nou de pad mag je overkopen hoor Sheeltje haha. 4x gebruikt ofzo, misschien 6x, geen idee. Maar ik wordt er heel onzeker van dus ik ga gewoon terug naar mn Classic Equine denk ik zo. Natuurlijk kan ik wel voor showblankets daar kijken, maar dan gaat er wederom een Classic Equine viltpad onder haha.

Wat een zeikerd ben ik ook :Y)

Ik heb natuurlijk foto's gemaakt. Met de WF pad zie je gewoon dat het zadel bijna 8cm omhoog staat (om en nabij). Zonder pad ligt het zadel overigens gewoon netjes. Met de Classic Equine zit er wellicht 1 tot 2cm verschil in.
Ik snap ook wel dat een nieuw westernzadel (rechtstreeks uit Amerika) nog wat moet werken en geolied moet worden enz. Voor nu wil ik nog even van deze kleur genieten. Mijn andere zadels waren wel nieuw, maar nieuw uit de Eurohorse bus en niet nieuw-heeft-nog-nooit-een-paard-gezien. :) (dus kan best al wel eens gepast zijn enz).

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:31

Over showblankets gesproken <3
Mijn nieuwe aanwinsten. Al ben ik wel benieuwd hoe het roze op oranjerood staat :+
Ik ga dus ooo5 niet naar Arthurs want het geld is op :+Afbeelding
Afbeelding

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:51

Sirius_ schreef:
Over showblankets gesproken <3
Mijn nieuwe aanwinsten. Al ben ik wel benieuwd hoe het roze op oranjerood staat :+
Ik ga dus ooo5 niet naar Arthurs want het geld is op :+[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

die zijn mooi!! <3 <3

@xDenies. geen zeikerd! je bent gewoon zuinig op je paard en materiaal. en als je weet dat een bepaald merk bevalt, wie houdt je dan tegen om die te kopen?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:02

Die zijn prachtig <3

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 10:37

oe die zijn gaaf Sirius! Waar ben jij geweest?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 10:53

Die blauwe, geweldig. Hier al een jaar of 2 niet meer bij Arthur geweest. Mijn zadel komt er vandaan, geen klachten over, maar ben nu voorzien in spullen. Het is ook 290km rijden vanaf mijn huis.

Ik heb overigens een paar eenvoudige romal reins gescoord in de kringloop voor 3 euro. Geen idee wat ik er mee ga doen, maar kon ze ook niet laten liggen voor dat geld. :P

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-24 11:50

speedfiets_2 schreef:
oe die zijn gaaf Sirius! Waar ben jij geweest?

Ook benieuwd!
En alleen die blauwe is een blanket toch?

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 14:20

Ohhh die blankets zijn echt heel mooi <3 hihi zou zo doen denise alleen is bij mij ook even op :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 15:00

Ik word hebberig van die foto's. Mijn vrouw heeft al gezegd dat ik de pinpas moet inleveren wanneer ik naar Arthur ga :') Wel van de week nieuwe been beschermers besteld. Meneertje gaat vort een beetje zitten op zijn kontje en mijn oude skidboots waren te klein

Afbeelding
Lekker ding is het toch.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 15:24

Hij glanst mooi!!

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 15:30

Echt een knappe vent :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-24 16:34

Sheeltje2 schreef:
Ohhh die blankets zijn echt heel mooi <3 hihi zou zo doen denise alleen is bij mij ook even op :')

Heh jammer, haha. Ik heb hem definitief te koop gezet, voor iets minder geld dan dat hij nieuw was geweest en de verzendkosten in NL zijn nog goedkoper dan in Frankrijk naar hier haha.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 19:00

Wat wordt hij knap Speedfiets! Echte glimworm!

Onze trainster was vorige week bij de futurity in Italië en daar heeft ze ze gehaald voor mij. De blauwe is een blanket en de roze een pad. De laatste is even afwachten hoe die staat en past maar anders is hij zo weer verkocht denk ik.

Jammer van je oranje Pad Denies, ik zag m via Facebook voorbij waaien maar oranje op oranje is denk ik geen match haha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-24 20:04

Sirius_ schreef:

Onze trainster was vorige week bij de futurity in Italië en daar heeft ze ze gehaald voor mij. De blauwe is een blanket en de roze een pad. De laatste is even afwachten hoe die staat en past maar anders is hij zo weer verkocht denk ik.

Jammer van je oranje Pad Denies, ik zag m via Facebook voorbij waaien maar oranje op oranje is denk ik geen match haha

Heel tof!

Ik had vroeger een oranje dressuurdekje op mijn vosse merrie en t stond heel mooi. Iemand anders had ook die opmerking eronder gemaakt, vind t wel grappig want de pad zelf is zwart mét oranje haha. Ik denk dat ie daardoor op alle paarden wel staat, maar ieder zn eigen smaak. Ik hoop dat ik hem snel kwijt ben.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 20:08

xDenies schreef:
Sirius_ schreef:

Heel tof!

Ik had vroeger een oranje dressuurdekje op mijn vosse merrie en t stond heel mooi. Iemand anders had ook die opmerking eronder gemaakt, vind t wel grappig want de pad zelf is zwart mét oranje haha. Ik denk dat ie daardoor op alle paarden wel staat, maar ieder zn eigen smaak. Ik hoop dat ik hem snel kwijt ben.

Dat was ik :+
Maar ik heb het geld er nu sowieso niet voor haha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-24 20:19

Oooooh, sorry! Die link had ik even niet gelegd :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 11:38

Vraagje, mijn vrouw maakte net de opmerking dat ik toch wel erg ben in bijnamen voor mijn dieren te verzinnen. Ik ben toch niet de enige? Het ging van Fudge -> Fudgerton -> mister Fudgerton -> Tunneke en daarnaast ist ook nog Brabantsdagblad en Habbekratshengst. Kunnen jullie ook zo erg namen verzinnen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 11:46

Voor mijn katten wel. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-24 12:44

Nou speedfiets, dat doe ik ook hoor! Mijn merrie heet Shine Like A Star en haar roepnaam was altijd Baby. Dat wordt Beeb, Le Beeb, etc. Mijn vorige hondje heette Lupa en vraag me niet waarom maar dat werd soms ook wel eens Luupsolei (vraag me niet wat t betekent, t bekte gewoon lekker). Bodhi is Bo, Bodhibo, Bootje, Bodhi de bulldozer. Mera is Merameisje, Mupmup, enz. Dus ja ach ... Heerlijk haha.

Wij zijn lekker een midweekje in Venhorst, eigenlijk net als ieder jaar. We gaan 2x per jaar naar Venhorst met de hondjes. Heerlijk voor onze Bo want die is reactief en hier kan hij gewoon lekker zijn ding doen. Thuis gaat het ook al een stuk beter maar kunnen ze verder niet los en is het vorige week ook weer een aantal keer mis gegaan door mensen met hun onopgevoede honden. Bah. Afgelopen april hadden we slecht nieuws van mijn Oma. Hoewel dat nog steeds een rollercoaster is gaat het nu naar omstandigheden redelijk. Ze heeft het wel zwaar dus het kan ook ineens de andere kant op slaan. Toch waren we hier volop aan het genieten; vooral omdat we voor het eerst in 8 jaar eindelijk sneeuw hadden! Man ik dartelde rond als een klein kind, fantastisch!

Afbeelding

Ideaal die warme regenjas van kramer hoor, poeh.

En dan denk je eigenlijk dat niets meer stuk kan en krijg je een appje in de stal app dat we voor 3 weken op slot gaan vanwege vermoedelijk ziek paard. Blijk dit ook nog in onze kudde te zijn en kan ik jawel ... voor de 2e keer de koeien clinic een week van te voren afzeggen. -O- Het wordt me echt niet gegund. Ik baal zo vreselijk erg, kan wel janken gewoon. Vooral toen ik nog zag dat iemand gewoon nog de clinic met iedereen wilde doorzetten, zonder mij met al m'n geregel ... Gelukkig waren er hele lieve bokt dames die het voor me opnamen, dankjulliewel! En dat voor mensen die ik eigenlijk persoonlijk helemaal niet ken .... Dat warmt je hart dan weer!

De berichten rondom Beeb zijn tot zover positief maar je snapt wel dat ik er van stress. Heb er ook heel slecht van geslapen vannacht. Zondag zie ik haar zelf weer ... Enige voordeel is dat ik nu niet hoef te stressen met een nieuwe pad aanschaffen :Y) Maarja leuk is anders. Ook mijn les van 8 december moeten afzeggen. Zat ik ook extreem naar uit te kijken.. immers is het alweer zeker 4/5 maanden geleden. Bah.
Nu maar duimen dat het snel allemaal over gaat en iedereen opknapt. De juiste maatregelen zijn in ieder geval zeer snel getroffen en daar ben ik blij om.

Beeb is in ieder geval fit met d'r vriendin <3 (nee klopt, paddock is verre van ideaal)

Afbeelding

En ons mooie uitzicht vanochtend met de resterende sneeuw:

Afbeelding

En hoe is het met jullie? :Y)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 13:05

Hoewel t natuurlijk super rot is dat je weer niet meekan hoeft dat toch niet te betekenen dat de rest ook niet kan/mag gaan ? Die hebben er waarschijnlijk net zo naar uitgekeken als jou. De volgende poging krijg je ook wel gelijk vol gok ik.
Hopelijk gaat alles met t zieke paard goed en ook met de rest die in quarantaine staan :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-24 13:18

Mondy schreef:
Hoewel t natuurlijk super rot is dat je weer niet meekan hoeft dat toch niet te betekenen dat de rest ook niet kan/mag gaan ? Die hebben er waarschijnlijk net zo naar uitgekeken als jou. De volgende poging krijg je ook wel gelijk vol gok ik.
Hopelijk gaat alles met t zieke paard goed en ook met de rest die in quarantaine staan :(:)

Ik zou dat zelf niet doen als het de organisator betreft, maar dat is ieder voor zich. Andere gevallen zou ik ook over na denken hoe en wat. Ik ben de dames die dat zeiden erg dankbaar in ieder geval.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 13:31

Mondy schreef:

Ik vond het in dit geval niet zo gepast om wel te gaan met de mensen van buiten Denise haar stal, terwijl zij de hele clinic geregeld had. Kijk, als een van de gewone deelnemers afhaakt, vind ik dat anders. Maar zonder Denise was de hele clinic niet eens georganiseerd.

Er komt gewoon een derde keer, goede keer, dat moet gewoon!