Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ! Ik ben erg tevreden!
Op de site van oypo staan alleen foto's vanaf 12.10, ik was al om 10.15 op zaterdagochtend, zijn er daar nog foto´s van gemaakt? Ik zag wel een enkele keer een fotograaf staan, dus ik check telkens de site... hopend op een leuke foto
Mooi parcours! Denk dat het maar goed is dat ik uiteindelijk niet ben komen kijken, ik vond het toch te lang rijden voor alleen maar jaloerse blikken te maken
Wel super gaaf om te zien, stoere foto's komen er langs, top paardjes! 
Van oypo al wel 1 foto gezien van het voederhuisje
Niene87 schreef:Waar van het voederhuisje?
Ik heb alleen die van becashots gezien tot nu toe
heb van haar al 2 foto's
1 besteld
meagen schreef:hier heb ik ook nog foto's gevonden
messchien dat jullie er bij staan
http://www.dragon2.nl/photo-albums/hors ... ekelo_2014
klikelwinfield schreef:Niene87, ben jij dit?klik
er staan nog meer foto's
http://www.sallandcentraal.nl/images.ph ... sref=53062

meagen schreef:
Mooie ronde Meagen! Het zag er wel wat typisch uit op hindernis 4, bijna alsof je paard op de hindernis heeft gestaan
marielle123 schreef:Haha dat filmpje met Fox! :p heel goed gedaan. Lig wel helemaal dubbel van jou commentaar. " het is water fox, dan weet je dat vast "
En ik zag een noodstop met "Maar dat is water, baas! Dat kan toch niet!" aankomen. Dacht als ik t vast vertel kan hij ook niet claimen dattie het niet wist
Carmen2000 schreef:Ik vind het geweldig hoe enthousiast jullie allemaal zijn over de foto's!!! Als je mensen kent laat ze de foto's dan zien. Ook leuk dat jullie foto's bestellen.
Voor de prijzen die jullie hanteren kan ik er een paar meer bestellen, dus jullie bedankt voor het prijsmodel! Niene87 schreef:
joepluffer schreef:Wat leuk al die foto's die voorbij komen!
Ik heb even een vraagje, ik las gister iets over een oefencross bij Holten. Is deze leuk? Ik weet niet of er evt. nog plek is, maar als deze leuk is ga ik even kijken of ik me nog op kan geven. Is dit nog wel een beetje leuk als je Broekelo de helft hoog en de helft laag hebt gesprongen?