Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:vera_pino schreef:Niet helemaal waar Sim, maar ik ben ook van mening dat je in de lage klassen wel zonder moet kunnen.
Begrijp dat het in de L en verder wel gebeurd maar vanaf het M is het pas echt aan de orde. En nou moet ik zeggen dat ik altijd op mijn kop krijg van bepaalde mensen dat ik nu internationaal nog steeds zonder meetwiel loop en mijn klokje laat aflopen. Maar het dan toch nog presteer om een redelijke tijd neer te zetten.
Never change a wining team or formula![]()
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat mijn paardjes gaan doen zaterdag, eerste keer L voor het vosje en voor het eerst weer een keer met de schimmel in de M.
In de B moet je mi nog helemaal niet bezig zijn met minutenpunten. Ik zeg ook niet dat er nooit met een meetwiel wordt gelopen, maar als het al eens gebeurt dan zijn het doorgaans de professionele ruiters die in die lagere klassen hun jonge paarden opleiden.
Jij IIg veel succes met je knappe vosje in MB en schimpie!
(wist niet dat er weer zoon drama van gemaakt ging worden (dat is wel weer typisch bokt))

! Het is pas mijn tweede L cross, dus het is best een uitdaging, maar ik heb er wel zin in om deze prachtige uitdaging weer aan te gaan
. Mijn man heeft wel plaatjes geschoten maar die staan op zijn mobiel.
)
.