[SGW] Bronsveld crossterrein Lelystad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:11

Nee ik was op wel op tijd weg :P Maar ik ging eventjes zitten, om de foto vanaf een wat lagere hoek te krijgen.. hoor je opeens 'KIJK UIT!!' en zie je een Fjord op je af komen stormen :') ....

lauratje90

Re: Bronsveld crossterrein Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:11

Ik heb morgen les. Ben benieuwd en druk opzoek naar het adres. Wie zou deze mij door kunnen sturen?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:19

Ik stuur je even een PB'tje :)

EDIT:

Afbeelding

Afbeelding
Roxana (die dinsdag, donderdag en zaterdags lesgeeft) in actie :D

Femzjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:42

Hihi was niet zo aardig van Aag idd :o
Vind je foto's weer heel gaaf!!
Lijkt me toch zo verschrikkelijk eng, die picknicktafel .... :P

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:09

Fotograaf zoekt samen met de pony verkoeling in dit hete weer....
Ben even niet toegekomen aan de foto's.. even geen zin in met deze hitte lang achter de laptop te zitten. Sorry!

Afbeelding

Afbeelding

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:12

Mooie foto's cynthia! Had ze ook op facebook al gespot, maar blijven leuke plaatjes :j

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:31

Gave foto's Cynthia!

Ik heb vorige week dinsdag foto's gemaakt tijdens de les.
Het was wat mistig aan het worden en ik fotografeerde met de lens van een vriendin (welke niet naar mijn zin mee werkte).

http://photobucket.com/crosslesbronsveld12aug12

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:34

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 20-08-12 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie, overigen in link geplaatst. Voor meer foto's kan een topic gemaakt worden op SGW-ITP.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:37

Leuke foto's! :D

EDIT:

Hahahaa deze is grappig Klik
Dat hoofdje _O-

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:52

Ja haha... klein greppeltje

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:57

Ja, maar ik krijg daar vaak ook leuke foto's. Het is echt een kleine greppel maar als ze er voor de eerste keer overheen moeten.. de leukste plaatjes :')

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 07:50

Ik was heppie with mijn pony gisteren :D

Had je zelf nog een beetje lekker gereden Cynn? Je zag er heeeeeel serieus uit toen je aan het lessen was :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:53

Nee.. Ik had alwéér poedersuiker gereden. Weer in tranen afgestapt. Het gaat gewoon niet. Na bijna 2 jaar.. We klikken niet met rijden.. Ik rijd echt niet meer met plezier..

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:10

Jeetje Cynn_x, das best heftig... Ik heb het ook gehad met ons eerste paard. Sterkte met je beslissing...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:21

Hey meis, hoe komt dat nou? Is er een manier waarop we kunnen helpen? :(:)

Is ze stout, lukt het niet samen, wil ze niet, of misschien liever wat anders?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:44

Je moet 't een beetje zien als van 'als paarden toch eens weten hoeveel sterker ze zijn dan ons..' nou, zij weet dat gewoon. Als je in de bak een beetje wilt rondhobbelen.. okè, maar wil je gewoon wat dressuurmatig aan het werk.. hell no.
Dan kan ze weer niet fatsoenlijk stilstaan = draaien als een gek alle kanten op. Dan neemt ze als een gek de benen weer (en dan stijgt ze zowat letterlijk op) en krijg je weer een reeks ontzettend gemene hoge bokken.. of zo aan de bakrand willen 'plakken'. Dan krijg je d'r gewoon de hoefslag niet af en gaat ze volledig in de staak.. Leg je de zweep gewoon simpel achter je been erbij aan, van hállo ik meen het, maar verder doe je er niets mee.. krijg je weer een gigantische bok. Nou tik dan, pik ik niet, weer één bok.. en weer één.. en dan draait ze gewoon een rondje om de voorhand met je al bokkend. -O-
Je moet er íedere keer weer zo bovenop zitten. En voor haar ben ik gewoon een guppie.. -O- als mijn instructrice erop zit heeft ze er soms ook moeite mee, zo sterk is ze, maar ze krijgt het wél voor elkaar en dan loopt ze weer als een tierelier, en ik gewoon níet. En dan kan ze er best even voor mij opzitten zodat ik daarna weer wat fijner kan rijden, maar na een paar dagen begint het weer van voor af aan en uiteindelijk moet ik het ook gewoon zelf kunnen natuurlijk..

En gewoon de dingen die ik heel graag wil doen, kan ik gewoon met haar niet. Springen doet ze niet, met buitenrijden gedraagt ze zich al als een idioot als je met iemand samen bent.. alleen gewoon simpel langs de weg uitstappen? Komt een auto aan, ik zet haar wel even stil in de berm neer.. gaat ze zo achterlijk met de kont staan draaien tot ze zowat op de weg staat. Aan die hele auto heeft ze maling en ik krijg zowat een hartverzakking.. doe ik dus ook niet meer. :(

Het is echt een schat van een Haflinger met humor waar je een beetje tegen moet kunnen, maar onder het zadel is het gewoon niet leuk meer.. :\

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:38

Hè wat naar Cynn :(:) Sterkte ermee, je hebt je paard toch niet alleen om lekker te poetsen en naar te kijken dus succes met de beslissing!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:29

Nou ik heb weer fun gehad met mijn aapje... Weer een hoop nieuwe dingen gedaan en geleerde en zelfs het water op in/uit gesprongen, alhoewel dat meer aan mijn paard zijn intelligentie te danken was dan mijn rijkunsten :D Paardlief vond het weer erg leuk allemaal.

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:34

hee cynthia !

wij hebben morgen onze laatste crossles van deze maand, heb jij tijd en zin om foto's te maken ?
we moeten om half 6 !

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:50

Dat ga ik echt niet redden.. Moet alweer naar school en heb een vreselijk rooster.. Ik ben pas rond half 6 in Lelystad.. Met al mn schoolspullen nog, camera ga ik ook niet op school meeslepen. Kan jammergenoeg echt geen crosslessen meer fotograferen. ):

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:48

o jammer ! balen dat je zo'n rot rooster hebt zeg...
maar ik snap dat je het niet red !

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 10:47

Ik heb gisteren voor de laatste keer meegedaan in de crossles omdat we gaan verhuizen.
Woensdag nog even voor mezelf gecrosst. Henkjan Lozeman was er ook met een schimmel, die heb ik nog de waterbak in geholpen. :D
Zelf een paar hele leuke dingen geoefend. Wat ik altijd nog wilde proberen was het hele kruis rondspringen op een volte. Dat is gelukt! En echt over het kruis zelf, niet over de "omgeknakte uiteinden". Leuk dat het gelukt was. En de nieuwe smalletjes onderaan de grote bult voor het eerst gesprongen. Ben wel een beetje stout geweest en heb de vlaggen van te voren weggehaald. Die maken het veel te makkelijk en zo vind ik het geen natuurlijke hindernis meer. ;) Maar het was gelukt. De eerste keer naar de bult toe ging hij perfect over het midden. De tweede keer van de bult af, eerst de boomstam heuvel af en het smalletje erachteraan, sprong hij op het randje. En toen nog een keer, perfect over het midden. Was weer trots op mijn paardje! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:56

Ga je weg bij Bronsveld Motje? Waar ga je naar toe?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 17:39

_Sim_ schreef:
Ga je weg bij Bronsveld Motje? Waar ga je naar toe?

Ik ben verhuist naar Nijbroek en Otto woont nu in Vaassen.