Paul_H schreef:Nou Jobke, je ziet ze óf snel en vaak wisselen, óf met ervaren rotten lang doorgaan. Overigens moet me van het hart dat ik het niet via Bokt zou spelen om appeltjes met secretariaten te schillen. Dat moet je rechtstreeks doen. Omgekeerd zou ik als secretariaat proberen wat op dit soort fora staat op waarde te schatten en niet groter te maken dan wat het is.
En in de ideale situatie zouden de oude rotten een jaartje samen werken met de nieuwelingen om hun ervaring over te dragen. Dan krijg je ervaring+ nieuwe inzichten en zou je zelfs vooruitgang kunnen boeken. Helaas blijven oude rotten zitten tot ze het echt zat zijn en het opgeven en staat er dan pas iemand anders op die het overneemt. Meestal staan mensen niet te dringen om dit soort werk te doen.
En ik ben er zelf ook zo één. Met een full time baan met flinke reistijd, 1 paard, een huishouder en een poging tot sociaal leven zou ik niet weten waar ik de tijd vandaag moest halen en laat ik het dus weer over aan anderen. En dan zeur ik ook wel eens over het bestuur van onze rijvereniging en bedenk me dan achteraf pas dat ik het ook niet van ze overneem. Probeer ik mijn woorden toch maar weer in te slikken...