Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romana01 schreef:Hi, ben zondag ook geweestheb toen ook een aantal foto's gemaakt. Misschien heb ik ook iemand van jullie ertussen
https://picasaweb.google.com/1116631157 ... 4u_lq-qGg#
als je een foto ervan wilt, stuur me ff een pb, dan stuur ik hem op

enige verschil was dat die wel nette knotten had en geen vieze gele staart

Nou dan mogen ze van mij wel een 5 hebben. Niet gevlochten vind ik zo onverzorgd... maar goed das persoonlijk.
Meestal krijg ik een 7 en soms ook wel een 8. 

riannhuh schreef:Dit is echt serieus pas de 2e keer dat ik een 9 op verzorging had, vorige keer was zo'n 10 jaar terug met mijn B pony'tjeMeestal krijg ik een 7 en soms ook wel een 8.
Zo heeft mijn zus eens 179 punten gehad met dressuur en daarbij een 5 op verzorging. De jury riep haar bij de auto en vertelde dat ze een 5 kreeg en dus geen wp omdat ze het rode dekje 'afschuwelijk' vond...
rowo schreef:Uiteraard gaat het om de proef Jantine en ik weet dat je niet MOET vlechten. Maar meestal zie je ongevlochten paarden die echt geen nette, rechte manen hebben. En dan vind ik het er super onverzorgd uit zien.
Maar goed, ik ben sowieso een pietlut met toiletteren

)

Ik heb 16 en 17 gewoon niet gesprongen en ben er niet bij in de buurt geweest. Snap niet hoe hun op kunnen schrijven dat ik dat wel heb gedaan....