Hahaha Myrth, maak je er paaseieren van

Wij staan voor zaterdag op de lijst, maar heb er een hard hoofd in gezien de weersomstandigheden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik weet dus niet wat ik anders moet doen:+
Iets bijrijden zou mooi zijn voor je. Ik snap wel wat je zegt over een eigen paard hoor. Wie weet komt er iets op je pad?
)
.
De tip van de pylonen ga ik ook eens proberen!
. En dapper dat je gewoon gestart bent met die sneeuw haha.

Deeks93 schreef:Wat een leuke schimmel!
Een update bij ons: het is niet de aanhechting van de tussenpees maar het is het checkligament, 3 grote zwarte vlakken op te zien en echt flink kapot. 3 maanden boxrust met stappen op het harde of op een paddock van 4x4 hij mag absoluut niet draven of galopperen. Het is nu aan de eigenaar of hij nog wil inspuiten met lichaamseigen cellen maar hij weet niet of hij dat wil doen. Dierenarts had het over mogelijke buitenritten en rustige ritjes maar was niet hoopvol meer voor de sport. Denk alleen dat dat nog niet goed is binnen gekomen bij de eigenaar, die is bijna 80, doof, eigenwijs en vergeetachtig.
Dus voor mij wel zeker dat we klaar zijn.
Dierenarts gaf aan dat als de eigenaar zich niet aan de boxrust houdt we mogelijk de volgende keer daar staan voor euthanasie want het staat echt op knappen/scheuren.

Melzazu schreef:Ja ik vind de voltes 10 tot 12 meter ook lastiger dan gewoon grote voltes. Ten eerste al 10 tot 12. Hoeveel moet het nou zijn dan, ik raak daarvan in de war hahaha.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik volgens mij die voltes wel goed rond heb. Heb er nog nooit commentaar op gehad in ieder geval en ik rij ook behoorlijk strak op de letters en dat helpt mee met de punten zoals Deeks al zegt.

ziezoziezo22 schreef:Ik zou afgelopen zondag cc hebben maar die heb ik maar afgemeld.
Durf dat ook niet zo n eind met een trailer en sneeuw .
, het is alleen sneu dat hij niet naar buiten kan momenteel. Apple schreef:De wedstrijd die wij hadden staan voor komende zondag is geannuleerd door de organisatie.

Maar met dit weer inderdaad absoluut niet met de trailer op pad. Het is even niet anders. We houden het nu bij poetsen, gelukkig vind ze dat ook heerlijk