Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noukie schreef:Mag je nog blij zijn dat t bij 1 vereniging is. Hier is alles een 'dagwedstrijd' waarbij het Z altijd als laatste (lees tussen 18-23u) is. Óf op doordeweekse dagen. Aka ik start weinig in de winter of moet een roteind rijden (voor Nederlandse begrippen dan he Getup)
Maar succes vanavond Elina!!
helemaal niet als we straks Z gaan starten.
maar dat doe jij ook vast... En als je dan toch ineens heel laat moet zal je vast gewoon moeten betalen...
hopelijk is dat ook zo als ze geschoren is. 1e keer in haar 15 jaar haha
dat vond ik grappig. Je zal inmiddels vast weer zijn opgewarmd.
. Gelukkig inmiddels weer opgewarmd inderdaad. 
Vaak zat dat de b als laatste is ook. Verenigingen wisselen bijna allemaal af wanneer klasse start en dan ook nog door elkaar. Alleen de Z is of als 1e of laatste vanwege de bak ombouwen, maar verder wordt de b tot en met m2 gewoon door elkaar gehusseld en nooit op volgorde met beginnen met B en M als laatste
en dan niet gehusseld dat ene ruiter een M is en volgende een B maar wel rustig dat ze starten met M, dan B en vervolgens L2 en l1 als laatste. Of L als eerste, dan M en als laatste B 
Ik was zeker tevreden deze keer. De teller staat nu op 7 winstpunten, hopelijk kunnen we dit voorjaar dan de overstap naar het L maken. ElinaSK schreef:Normaal gesproken is ze echt heel druk, zo begon het ook. Maar ze besloot een showtje weg te geven tijdens het inrijden, ik denk dat dat iets te veel van het goeie was. Gelukkig inmiddels weer opgewarmd inderdaad.

) maar toch over het algemeen redelijk op volgorde. 
Anders had ik liever iets eerder geschoren al, hoewel ik het bij andere paarden ook altijd uitstellen naar eind oktober begin november. Dan kregen ze wel weer wat vacht erop voor de kortste dag maar niet zoveel dat het nog een keer moest. 
Hahahaha
daarom scheer ik liever niet na eind december want dan blijven ze zo kaal hahahah