Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

avanti2000 schreef:Scum schreef:Zou het vandaag hard geregend hebben in Gorssel?
Vanmorgen was het supermooi weer, zonnetje en toch nog behoorlijk warm, helaas begon het om 13.00 uur te regenen en dat doet het nu nog steeds....
Terrein lag er gister perfect bij, kon zelfs een klein buitje voor het stof gebruiken,, maar nu mag het wel weer ophouden met regenen, eerlijk gezegd!
Iedereen die dit weekend meedoet: hééél veel succes!

Ik had er eigenlijk ook nooit zo over nagedacht, maar vind persoonlijk 25,- ook wel heel veel geld als er toch nog een wachtlijst is!

Simmie schreef:Als je op buienradar kijkt zie je dat er over de hele breedte van NL regen is getrokken en nog trekt. Ook Gorssel zal de nodige portie hebben gehad. Er gingen vandaag wel een aantal mensen de cross vast verkennen, dus die zullen daarna wel verslag uit brengen. Voor de cross ben ik niet heel bang, maar het springparcours......
Amber_ schreef:Nee klopt ! Maar hij moet wel gaan, want laatst krijg ik hem er niet over heen
Ben uitgebelt op de dubbels, 2x.. Dus moet wel erop aan rijden.