Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik kijk gewoon altijd alleen naar iemands hoofd en wat er verder aan vast zit zie ik gewoonweg niet
.
Gevallen !! Pff Je zou wel geschrokken zijn,
.
-gevoel. Ik heb ook eigenlijk een te klein hoofd bij de rest vergeleken
, hihi.Apple schreef:star_l0ver, hindernis 8 dat was toch dat blok? Dat is inderdaad een behoorlijk massieve hindernis om overheen te vallen met pony en al.
, maar nu heb ik die kuil en bergje ook niet gezien.
, Ik deed Terreinrit pony's dus weer wat eerder. miss_jumpy schreef:Ik sta er van te kijken dat je door bent gereden, dat mag in een "echte" cross niet als je met je paard bent gevallen. Maar in de oefencross geldt die regel dan niet?!
nikkigioa schreef:miss_jumpy schreef:Ik sta er van te kijken dat je door bent gereden, dat mag in een "echte" cross niet als je met je paard bent gevallen. Maar in de oefencross geldt die regel dan niet?!
Ik zat toevallig te posten bij die hindernis en moest op dat moment bepalen of ze gediskwalificeerd werd. Aangezien haar pony NIET met een schouder(-s) de grond geraakt heeft telde het alleen als een val van de ruiter. Maar dat de pony het even moeilijk had was duidelijk. Ging niet helemaal goed! Ik ben erg blij dat hij niks had en dat ze de cross gewoon heeft uitgereden.
star_l0ver schreef:hindernis1: gewoon in 1keer gesprongen
hindernis2: 1 keer geweigerd
hindernis3: foutloos gesprongen
hindernis4: 3 keer stil gestaan maar daar na toch gesprongen
hindernis5: waterbak 1keer stil gestaan
hindernis6: foutloos
hindernis7: 3 keer stil gestaan en toen toch gesprongen.
hindernis8: 2keer geweigerd en toen er over heen gevallen met pony en al.
hindernis9: 1 weigering van de schrik. ban de vorgehindernis
hindernis10: foutloos.
hindernis11: foutloos.
hindernis 12: foutloos.
er wil snoekiej bedanken om even mijn pony te laten keuren na de cross
Je hebt wel een brave pony zeg! Heeft ie er niets aan overgehouden?
star_l0ver schreef:maar star is wel helemaal met zijn kont op de grond gekomen want dat was helemaal vies en hij was door zijn voorbenen gegaan. maar het ging zo snel dat ik ook niet alles hem mee gekregen hoe het ging heb het gehoord van de mensen die er stonden. (mijn vriendin, wie mij er heen heeft gebracht en waar ik les van heb)
Maar je pony probeerde op de sprong te springen, wat natuurlijk niet lukte want hij was daar nu net weer te smal voor. Vervolgens gleed ze met haar voorbenen van de sprong af terwijl haar achterbenen bleven hangen wat resulteerde in een soort val waarbij ze dus met haar hakken de grond raakte. Maar helemaal zeker weet ik het niet want het ging inderdaad erg snel! Je vriendin en nog iemand stonden inderdaad naast me. Had je pony eigenlijk nog iets? En hoe gaat het nu met je been? Je deed trouwens met de terreinrit mee en je was voor het meisje met Fjordy als ik me niet vergis. Zij was als een van de laatste toch? Die fjord heeft een lange dag gemaakt. Ik zag hem 's ochtends al aan een boom staan en aan het einde van de middag nog steeds! Of was dat een andere? Nou hij zal wel knap moe geweest zijn denk ik!