joelledsr schreef:Ons almachtige bestuur heeft gesproken...
Was natuurlijk te verwachten zo'n uitkomst
En wat wil je daar mee zeggen??
Het sluit schijnbaar niet aan met je eigen beleving
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joelledsr schreef:Ons almachtige bestuur heeft gesproken...
Was natuurlijk te verwachten zo'n uitkomst
joelledsr schreef:De schuld schuiven op de organisatoren is zo ongelovelijk makkelijk, zeker als het een jong en nieuw koppel betreft.
Citaat:4. Deze wedstrijdorganisatie had een max van 100 deelnemers opgelegd gekregen (dat kan met drie dierenartsen). Zij hadden echter 120 inschrijvingen geaccepteerd waardoor er vier dierenartsen nodig waren.
Citaat:Conclusies:
1. De endurancesport heeft het paardenwelzijn hoog in het vaandel. Een wedstrijd staat of valt dan ook met de aanwezigheid van voldoende dierenartsen.
Citaat:2. Het bestuur vindt dat zijzelf tekort zijn geschoten door niet eerder te overleggen met de jury zodat in een eerder stadium noodscenario’s of afgelasting had kunnen plaatsvinden.
Citaat:3. Het bestuur vindt ook dat de wedstrijdorganisatie tekort geschoten is door geen zorg te dragen voor adequate informatie naar de wel beschikbare dierenarts (een e-mail is níet voldoende).
Jij wel?
) en het bestuur (idem) de zwarte piet toe te schuiven, en het te doen voorkomen alsof de organisatie van alle kanten tegengewerkt werd. Dat strookt niet met de bekende feiten. joelledsr schreef:Citaat:3. Het bestuur vindt ook dat de wedstrijdorganisatie tekort geschoten is door geen zorg te dragen voor adequate informatie naar de wel beschikbare dierenarts (een e-mail is níet voldoende).
Waar blijft in het hele verhaal alle moeite die deze organisatie gedaan heeft om dierenartsen aan te dragen? Ook de week voor de wedstrijd al!!!
Feit blijft dat er (veel) te weinig DA's waren, moeite of niet. En dat er geen goede info naar de wél beschikbare DA is gestuurd wordt vooralsnog nergens tegengesproken. joelledsr schreef:Ja, ik heb het stuk goed gelezen. En het volgende valt mij op:Citaat:4. Deze wedstrijdorganisatie had een max van 100 deelnemers opgelegd gekregen (dat kan met drie dierenartsen). Zij hadden echter 120 inschrijvingen geaccepteerd waardoor er vier dierenartsen nodig waren.
Gelukkig er iets gevonden waardoor we de schuld aan de organisatie kunnen geven!!!!Citaat:Conclusies:
1. De endurancesport heeft het paardenwelzijn hoog in het vaandel. Een wedstrijd staat of valt dan ook met de aanwezigheid van voldoende dierenartsen.
Lang leve ons!Citaat:2. Het bestuur vindt dat zijzelf tekort zijn geschoten door niet eerder te overleggen met de jury zodat in een eerder stadium noodscenario’s of afgelasting had kunnen plaatsvinden.
Goh en dit is het enige puntje zelf kritiek???Citaat:3. Het bestuur vindt ook dat de wedstrijdorganisatie tekort geschoten is door geen zorg te dragen voor adequate informatie naar de wel beschikbare dierenarts (een e-mail is níet voldoende).
Waar blijft in het hele verhaal alle moeite die deze organisatie gedaan heeft om dierenartsen aan te dragen? Ook de week voor de wedstrijd al!!!
Dit is toch gewoon beschamend?
joelledsr schreef:Volgens mij geef ik absoluut helemaal nergens de jury waar dan ook de schuld van. Die hebben hun taak perfect ten uitvoer gebracht en heel duidelijk een statement afgegeven dat we een probleem hebben voor wat betreft de veterinairen, die voor onze sport absoluut onmisbaar zijn.
Ik ben alleen van mening dat het bestuur wel eens wat minder beschuldigend naar de organisatoren zou kunnen zijn en wat meer zelf het boete kleed zou kunnen aantrekken.
En Ruud wat mij betreft gaat er geen druppel energie meer in deze vereniging. Ik heb mijn best gedaan op meerdere manieren, ben er wel klaar mee...
Citaat:Gelukkig was er tenminste één deelnemer die even de moeite nam om de fotograaf af te bellen.....ik vond het al zo lang duren
Ook volgend jaar zal ik er weer zijn als het doorgaat en ook volgend jaar zal ik weer foto's belangeloos aan de Friesland Post geven voor promotie van jullie sport, als alles doorgaat tenminste....... Ik hoop dat alle betrokkenen de leerpunten er uithalen en na het galspuien toch weer de koppen bij elkaar steekt om er volgend jaar wat moois van te maken
Ons bos is te mooi om het links te laten liggen en we kunnen er trots op zijn dat Staatsbosbeheer dit allemaal toestaat..........