Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bellatrix schreef:Ik snap dat je niet gaat hoor.Jij hebt je kerstgeld al uitgegeven.
Kirrr schreef:Heel leuk dat zadel met die sterren.
Vind de kleur van je pad ook mooi passen in het geheel.
Sirius_ schreef:Waar komt dat pad vandaan? Ik voel een kerstcadeau aankomen
xDenies schreef:Juniper wat zijn jullie lekker bezig!
Nu moet ik zeggen dat ik toch niet zo tevreden ben over mijn nieuwe westernpad van WF. Door de leren band bovenop het zadel, welke erg stug is, en de extreme contour, wordt mijn zadel erg omhoog geduwd. Ik heb navraag gedaan bij WF en die zegt natuurlijk gelijk dat het aan mijn zadel ligt en deze niet past, te klein/te groot is. Nouja, ik ben het daar niet mee eens, hoewel nieuw leer ook vast moet zetten, het voelt niet goed. Dus vandaag mijn oude tijdelijke pad er op gelegd en daar is het echt extreem veel minder mee. Ik heb geen zin om steeds 20 minuten te rijden voor ik eindelijk een beetje lekker zit en ik heb ook niet het idee dat Beeb er heel happy van wordt.
Nu dus weer op zoek naar iets anders en het liefst ga ik terug naar mijn oude vertrouwde Classic Equine. Maar die in Nederland zijn rete duur en niet mijn kleurtjes. In Duitsland is het om het even, ook niet helemaal je van het. Ik zag ze via instagram bij een Canadese webshop maarja ... je ziet de bui al hangen.
En nu?
Iemand nog tips?Heb mijn bruine pad al verkocht en alleen nog een oude roze liggen. Wil ik eigenlijk ook niet ... (die staat tevens ook te koop..)
Voorkeur is vilt onderzijde. Ook voorkeur is zonder uitsparing omdat, door een opmerking, er toch in mijn hoofd zit dat dit mede een probleem was.