Imke86 schreef:Met mijn haflinger Spott vorig jaar gestart in de klasse 1 (Annebe's enthousiasme was aanstekelijk) en het gaat super! Goede waardes en 2 van de 3 wedstrijden 3 winstpunten gereden per wedstrijd (bij 1 waren Corelli en ik verkeerd gereden, vet balen, maar een goede les!).
Doel voor dit jaar is om klasse 2 startgerechtigd te worden en ik heb er alle vertrouwen in!
We trainen de laatste tijd 4x in de week en zaterdag ga ik voor 10 dagen op vakantie naar Noorwegen maar gaat de oude bijrijdster van Spott hem bijrijden en mijn lessen met hem van Annebe overnemen.
Hij vind het erg leuk en presteert boven verwachting! Erg trots op mijn topper.![]()
![]()
Straks na Noorwegen hebben we nog even voordat de eerste wedstrijd weer op het programma staat (Renkum 22 juni) dus ik ben benieuwd!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuk dat het zo goed gaat! Renkum gaat helaas niet door dit jaar.
) en het gaat super! Goede waardes en 2 van de 3 wedstrijden 3 winstpunten gereden per wedstrijd (bij 1 waren Corelli en ik verkeerd gereden, vet balen, maar een goede les!).

We starten wel in Wateren.
!! Echt super leuk!! Kom het graag bewonderen met de één van de paarden als Beer er ook woont