Mijn topper is gelukkig weer helemaal 100% en zoals het er nu uitziet gaan we in Heino ons debuut maken. Dus ben weer helemaal blij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik vind de PE's er wat mooier uitzien
Cross liep ie erg fijn nog wel veel te langzaam maar ik heb voor mezelf ook rustig aan gereden, helaas stopte hij voor een afsprong voor het water maar heb hem daar gewoon even rustig op t randje laten staan en toen ging ie er braaf af en dus 1 wp binnen. Erg tevreden want mijn doel was h7
glenstorm schreef:Ik ben nu druk op zoek naar crossbescherming. Twijfel tussen C.S.O. PE en Dalmar
CalvinenGino schreef:glenstorm schreef:Ik ben nu druk op zoek naar crossbescherming. Twijfel tussen C.S.O. PE en Dalmar
Ik heb de PE besteld. Wel het nieuwe model dus.
Ik had hele goeie recenies gelezen!
Vind ze ook Fancy uitzien, mr het gaat natuurlijk om kwaliteit en bescherming.
Zodra ik ze heb, laat ik wel wat weten
ik ben dan zo een druif die niet de dalmar wilt omdat iedereen die heeft :p
QueenE schreef:Ik heb ook mn eerste wp gehaald in Oenkerk, dressuur 201 en springen foutloos maar daar zat ik ook niet zo over inCross liep ie erg fijn nog wel veel te langzaam maar ik heb voor mezelf ook rustig aan gereden, helaas stopte hij voor een afsprong voor het water maar heb hem daar gewoon even rustig op t randje laten staan en toen ging ie er braaf af en dus 1 wp binnen. Erg tevreden want mijn doel was h7
QueenE schreef:Ik heb de CSO's, kon die heel goedkoop krijgen en vond dat eerst wel prima, misschien dat ik volgend jaar voor duurdere ga als we ook wat vaker weg gaan

dn 5 oktober mijn 2e officiele cross en Tevens ook LK!