Ik ben om half 7 wijziging in de planning. Overigens hoorde ik dat ook al van dat donderen..... op donderdag, hopelijk na de lessen als iedereen weer veilig op stal is.
Nee, geen over. Ik ga wel op deze manier het slechte weer voor zijn misschien?
En mezelf vanavond tracteren op grieks, die is namlijk dicht als ik later ben, nu is 'ie open!! Moet namelijk vieren dat ik vandaag de sleutels van mijn huis heb gehad en de eerste trailerlading daar naar binnen heb gesleept
Ha,ha zit nog te lachen na onze wereldreis, crossen was geweldig. Op de terug weg nog een jongen met een zijspan gesleept en bij thuis komst ligt er een briefje dat er een duif in het konijnenhok zit!! Ik denk dat ik maar ga slapen, die duif vind ik morgen wel...
Mistralleke
Geplaatst: 28-06-12 23:21
Duif??? Tsja wij samen op pad levert blijkbaar een erg bijzondere gebeurtenissen.. Ach we zijn er gekomen! (Incl. de touristische routes, golfbanen etc)
Gipsylover
Geplaatst: 29-06-12 10:29
Ik wil 10 juli misschien wel weer! Eventjes overleggen met pap!
ja dat was wel heel stoer! Er zat bij thuiskomst een postduif in het konijnenhok maar hij heeft het niet meer gered :-( De verschillende richtingen en het puntje waren inderdaad erg leuk, trouwens alles was leuk zit net de fotos te doen.