Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cayenne123 schreef:@bullycotton
Zou best kunnen! Heb ff geen idee! Had je nog prijs?!
cayenne123 schreef:@bullycotton
Nee had geen prijs! Ben 2 keer gevallen en had een weigering en een balkje! Vond het niet erg had ook niet verwacht dat ik wat zou winnen!
als het maar leuk was toch! ik was sws al eerst 5 hindernissen vergeten, en man stuurde ons een andere kant op... (de drie groepen na mij waren ons zo achteraan gereden, ook de verkeerde kant op hahaha) maar ik mocht met mijn groepje terug om ze alsnog te springen! (na een lange zoektocht toch de hindernissen gevonden hahahaha) en ik had vier weigeringen, maar ik vond het heel erg netjes van mijn paard, hij had nog nooit gecrosst, en als er bijvoorbeeld ineens een vest naast de hindernis ligt, gaat hij al helemaal over de rooie,nooit verwacht dat hij zo hier overheen ging, het is gewoon een scheiterd haha

cayenne123 schreef:Ja ben op de foto gezet! Kan hem niet laten zien want zit op me iPod! Je kan wel kijken op http://www.esmeeblom.nl, moet jij bij 15.00/16.00 kijken en dan de 2de pagina bovenaan!! Met het roze bolletje in de voor pluk!:-)
daffodil schreef:Tientje, ik ben er één die afgemeld heeft maar niet omdat ik je oordeel niet vertrouw, maar omdat onze paarden ijzers onder hebben en ik het niet aandurf....das één andere reden dan klakkeloos oordelen dat het terrein niet goed zou zijn toch?!
Ik vind het onwijs jammer om niet mee te kunnen doen maar veiligheid staat bij mij op één....