[SGW] Tripalon Laren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noompje86

Re: Tripalon Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 21:45

paarden BB

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:06

Gaat de cross zowiezo wel door?

Wij gaan rond half 10 van huis.
De blub overleven we wel met een Jeep hoop ik, en paard ook wel. :)
Heb er zin in!

Volgens buienradar blijft het morgen best lang droog..

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:30

Wat me wel opviel was dat het best hoog was! Er stond 60 cm maar vooral die hindernis van het veld het bos in was hoog!! Crisis! Pony had dat nog nooit gesprongen! Gelukkig ging ze er wel overheen!!:-)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:08

Nou wij gaan zo richting paard. Hoop dat we niet voor niets onderweg gaan :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:22

Hoi Allemaal,

Hier een berichtje van mij. Hier is vannacht geen druppel gevallen, straat is ook helemaal droog. Gister helaas moeten besluiten om eerst dressuur voor de pony''s niet door te laten gaan. Gistermiddag was het terrein weer aardig goed na de zon en wind. Maar we zijn bang dat het na 4 a 5 combinaties, je er weer veelste diep doorheen gaat. Verstandig leek ons dan ook, om het niet door te laten gaan.

Tripalon is de bodem echt wonderbaarlijk goed. Gister een bekende crosser(trainer) er naar laten kijken, die vond het verantwoord om wel vandaag de tripalon en het springen door te laten gaan. Springen is nat, maar niet glad oid. Gewoon met gezond verstand rijden.

Parkeren is niet meer op het veld, alleen langs de weg en bij de manege. We moesten gister gelijk de eersten er al opslepen, dat is een paar keer niet erg, maar je kan geen 200 trailers het terrein opslepen.

Ik zal vandaag als eerste start weggaan in de tripalon. Als begeleider van mijn zusje met haar jonge paard. Heb nummer 1. Dus ik kan dan ook zelf oordelen hoe het er vandaag bij ligt.

We vinden het ontzettend jammer. Het valt me 100% mee dat we gister maar 5 afmeldingen hebben gehad. Vanochtend de mailbox aardig vol met mailtjes, in mijn ogen oordelen mensen te gauw over de bodem. ( die ze zelf niet eens gezien hebben). Daarom moeten helaas de mensen die afmelden ook wel gewoon inschrijfgeld betalen, daar het verantwoord is dat we het wel door laten gaan. Als het niet verantwoord was, had ik dat als ( toch wel redelijk ervaren crosser) ook kunnen zien.

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:30

tientjeh, wat een positief bericht!

Stiekem is dit voor mij toch wel echt doorslaggevend om gewoon te gaan :)
Nu maar heel snel alles bij elkaar pakken en op weg naar stal...

Iedereen veel succes vandaag!

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:45

@ Tientjeh,

Super bericht en dat parkeren bevalt me ook goed, daar had ik nog wel een beetje angst voor.
Ik ga zo naar het paard en je ziet ons straks vanzelf verschijnen, ik heb er zin in en volgens de buienradar blijft het tot 14 uur droog.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 06:49

We gaan gewoon proberen om iedereen die al aanwezig is, zo snel mogelijk te laten starten. ( indien ze daar klaar voor zijn). Zodat we hopelijk, op tijd weer klaar zijn.

Hollie, parkeren komt helemaal goed!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 07:51

cayenne123 schreef:
@bullycotton
Zou best kunnen! Heb ff geen idee! Had je nog prijs?!

hahaha geen idee, ben gewoon naar huis gegaan, dit was ook de eerste cross voor mijn paard, en hij vond wel aardig wat dingen spannend haha. Maar voor zijn allereerste cross? ja ben ik super trots op hem!! had jij prijs?

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 07:52

EsmeeBlom schreef:
Hahaha ja echt elk paard staat erop :)). Geen pauze gehad ;). Nog 2 minuten en dan staan ze online.

Poeh petje af! had best kunnen begrijpen als je dr een paar niet op had, werd je niet heel erg moe, van dat gehurk zit en foto's maken uiteindelijk? ik ga kijken :D:D

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:00

@esmeeblom, wauw wat maak jij goede foto's! pff moet ik net mijn handen onder het springen, ontzettend op de verkeerde plek hebben haha, was vast weer zo'n onverwachte sprong van me paardje, die ik moeilijk uitzit haha!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:11

Waren er verder nog fotografen bezig? vind crossfoto's echt wel heel leuk!

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:14

@bullycotton
Nee had geen prijs! Ben 2 keer gevallen en had een weigering en een balkje! Vond het niet erg had ook niet verwacht dat ik wat zou winnen!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:33

cayenne123 schreef:
@bullycotton
Nee had geen prijs! Ben 2 keer gevallen en had een weigering en een balkje! Vond het niet erg had ook niet verwacht dat ik wat zou winnen!

Haha okee :D als het maar leuk was toch! ik was sws al eerst 5 hindernissen vergeten, en man stuurde ons een andere kant op... (de drie groepen na mij waren ons zo achteraan gereden, ook de verkeerde kant op hahaha) maar ik mocht met mijn groepje terug om ze alsnog te springen! (na een lange zoektocht toch de hindernissen gevonden hahahaha) en ik had vier weigeringen, maar ik vond het heel erg netjes van mijn paard, hij had nog nooit gecrosst, en als er bijvoorbeeld ineens een vest naast de hindernis ligt, gaat hij al helemaal over de rooie,nooit verwacht dat hij zo hier overheen ging, het is gewoon een scheiterd haha :)

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:33

@cayenne123 ben jij op de foto gezet trouwens? mag ik hem zien? :D

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:37

vraagje, hier zitten vast wel ervaren crossers tussen, als je officieel wilt crossen, hoe meld je je aan ed? en met digitaal inschrijven volgend jaar, gaat alles het zelfde met dressuur dan? en... moeilijkste vraag, hoe haal je je moeder over hahaha

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 09:41

Ja ben op de foto gezet! Kan hem niet laten zien want zit op me iPod! Je kan wel kijken op www.esmeeblom.nl, moet jij bij 15.00/16.00 kijken en dan de 2de pagina bovenaan!! Met het roze bolletje in de voor pluk!:-)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 09:47

Tientje, ik ben er één die afgemeld heeft maar niet omdat ik je oordeel niet vertrouw, maar omdat onze paarden ijzers onder hebben en ik het niet aandurf....das één andere reden dan klakkeloos oordelen dat het terrein niet goed zou zijn toch?!

Ik vind het onwijs jammer om niet mee te kunnen doen maar veiligheid staat bij mij op één....

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 09:54

Dressuur ging dan niet door maar gister was het super te doen! Was echt heel leuk! :D

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:10

hoe had je gereden jesse?

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:36

cayenne123 schreef:
Ja ben op de foto gezet! Kan hem niet laten zien want zit op me iPod! Je kan wel kijken op http://www.esmeeblom.nl, moet jij bij 15.00/16.00 kijken en dan de 2de pagina bovenaan!! Met het roze bolletje in de voor pluk!:-)

aah wat een leuke foto's en pony!!!
haha op mijn foto was t net zo'n onverwachte sprong, dus mijn handen zaten zoo fout haha, naja pech :D

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:38

daffodil schreef:
Tientje, ik ben er één die afgemeld heeft maar niet omdat ik je oordeel niet vertrouw, maar omdat onze paarden ijzers onder hebben en ik het niet aandurf....das één andere reden dan klakkeloos oordelen dat het terrein niet goed zou zijn toch?!

Ik vind het onwijs jammer om niet mee te kunnen doen maar veiligheid staat bij mij op één....

Aah wat jammer! Had je geen pinnen die je er in kon doen? of had je niet van die gaten in de ijzers? ik heb gister wel gereden met ijzers rondom, maar wel voor even gauw pinnen ingedraaid :)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:55

nou wij hebben het er alweer opzitten. cross is goed te doen hoor! wij hebben bijna overal gegallopeert :)

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:07

@ bullycotton
Dankjewel!!!:-)
Misschien ga ik er wel 1 bestellen.
Jammer maar ja volgend jaar???!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:13

Nee ik heb geen gaten in de ijzers, simpelweg niet bij stilgestaan omdat ik ze twee jaar geleden ook niet nodig had. Als het ook maar enigszins wat droger geweest was, had ik wel gekomen hoor, had er megaveel zin in. Maar Alf en zijn vriend worden te enthousiast van springen en dat is normaal gesproken niet zo erg maar ik ben bang dat we dan mega onderuit gaan en dat heb ik er dus echt niet voor over......we moeten nog langer mee!