Ik vond het wel leuk en leerzaam maar weet niet of ik nog een keer ga. Het is trouwens wel een super terrein! Wij hebben het gelukkig helemaal droog gehouden, meevallertje.
Evelien, ik zag je gave vrachtwagentje staan toen ik terug reed. Heb even in je profiel gekeken, wat heb jij toch een mooie (spring) houding zeg! Ben jaloers op je been/hakhouding super,.. Met mijn vz zadel naar dressuurkant moet je erg opletten dat je onderbeen niet omhoog vliegt Zou wel heel graag een keer een springzadel willen proberen,.. of misschien vz naar springkant,..
Even offtopic: Iemand nog tips voor niet te dure 2e hands springzadels die fijn zijn (en je been goed op de plek houden?) (pb)?
EvelienH
Geplaatst: 30-08-10 13:27
Dank je! Snap heel goed dat je een springzadel wilt. Ik moet zeggen dat ik niet meer op een VZ zadel kan springen. Als je eenmaal een springzadel hebt wil je niets anders meer.
Bob1976
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-10 13:49
@Juventus: persoonlijk vind ik Stubben Siegfried heerlijk zitten. Volgens mij zijn ze tweedehands niet heel duur, maar je ziet er niet zo heel erg veel tweedehands...