Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolienn schreef:rowo schreef:Kreeg net een smsje dat er een behoorlijk ongeluk met een pony was gebeurd in de crossPony kwam niet meer in de benen. Hij is wel weer opgestaan maar geen idee hoe het afgelopen is.
Ik heb het zien gebeuren. Was bij hindernis 9 en 10 (bosuitsprongetje naar de duiventil)
Het is echt een onwijze ***wending daarzo (evenals naar hindernis 4(?)) Hij reed de wending niet helemaal goed uit en ik denk dat de pony een beetje verrast werd door de sprong, pony stond stil maar "rolde" er als ware overheen. De jongen (Niels nogiets) viel onder de pony en pony viel ook echt, zat met een achterbeen tussen 2 boomstammen in en probeerde toen tevergeefs op te staan, jongen die was al opgestaan en ging naar zijn pony maar die wilde echt niet meer opstaan en is toen weer gaan zitten/liggen, had last van zijn been. Pony keek bang uit de ogen en ademde heel snel. Uiteindelijk hebben ze de pony geprobeerd overeind te halen (been was toen weer vrij) en toen stond ie vrij makkelijk weer op, liep zo te zien ook niet kreupel. Alleen het was niet zo'n slimme actie, de jongen lag namelijk vlak achter de pony, dus als er wel wat mis was geweest en de pony had weer op de jongen gevallen.......
Hierna zijn wij doorgelopen met crosslopen, de pony stapte rond en toen wij t bos uitkwamen stond ie in de stal, keek tevreden en wat we zo konden zien was het been gewoon goed. Niet dik en of wondjes. Dus ik denk dat ze heel veel mazzel hebben gehad!
Was voor mij wel even een wakker-makertje. Echt heel erg oppassen bij die sprong/wending daar morgen. Ik twijfel nog tussen remmen en ver uitrijden en weer gasgeven of rechtdoor rijden en dan via een volte aanrijden, kost beide erg veel tijd en ik beslis tijdens de cross (hoe goed ze op me reageert) wat ik ga doen

Komt vast wel goed. 
hahaha
we hebben ook best waterprobleempjes gehad eerder vandaar dat ik er erg blij mee was
haha.
.