Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peppertree schreef:Het blijft ook gewoon ontzettend lastig af en toe, omgaan met de jurysport. Het is nou eenmaal veel makkelijker accepteren als je hogere punten krijgt dan je verdiend dan andersom. Ik had het ook afgelopen weekend, gewoon best wel prima gereden, niet alles top maar wel gewoon alles ok. Alle wissels goed enzo, dus ik hoopte op een of twee keer winst maar had helemaal niks.
Grootste deel van de uitdaging voor mij zit echt tussen m'n oren. Stug door blijven gaan en blijven starten zodat ik in het ritme blijf en gefocust, afgewisseld natuurlijk met periodes van even thuis bepaalde dingen dooroefenen. En vooral, voor mij dan, niet teveel kijken op social media waar iedereen altijd wint en megagoede punten haalt. Want daar wordt ik toch, ondanks dat ik toch al wat ouder ben, elke keer weer onzeker van. Ik haal heel veel uit bepaalde podcasts en luisterboeken over mentale weerbaarheid en sportpsychologie. Moet dat ook echt bijhouden merk ik.
Ik vind het dus ook heel fijn dat iedereen hier niet alleen de topscores deelt maar ook de mindere dingen en de struggles! Niet dat ik geniet van andermans ongeluk, maar gewoon om weer even het besef te hebben dat het er gewoon bijhoort en het grootste deel van de ruiters er mee heeft te dealen.
Peppertree schreef:Dat is een mooie instelling GG! Ik kan dat soort dingen altijd heel goed bedenken van te voren ' Dat ga ik ook zo doen!' Alleen lukt het me niet altijd.
De podcast van Sara Ouwehand van vandaag vond ik ook weer een hele mooie eye opener!