Kan Willem O hem dan niet op een andere novemberse dag plannen???? Had er net zo`n zin in................ Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan Willem O hem dan niet op een andere novemberse dag plannen???? Had er net zo`n zin in................ Citaat:Of ga je dan meedoen met de dressuurwedstijd???
Hoe bedoel je CC Presto in een stark pak??? Of Thea zelf
nou kan ze ook gaan Hunteren...... T als je dit leest , lees dan ook even het topic huntertrutjes ofzo iets van Iski
voor je je bedenkt
shellybelly schreef:weet iemand wie er grand champion en reserve champion bij de geldings paints is geworden?? Deze missen in mijn persoonlijke uitslagenlijst dus ik ben daar wel even benieuwd naar?? Wie o wie helpt me uit de brand??
woldhoeve schreef:Heb vorige week wel een engels zadel geprobeert maar het pastte niet, het was te klein voor.......
woldhoeve schreef:Volgende keer zorg je maar dat je er een hebt hoorHeb vorige week wel een engels zadel geprobeert maar het pastte niet, het was te klein voor.......
ik moet eerst een aantal kilootjes afvallen vrees ik. ik wil wel dat het wat lijkt
(of ben ik nu ook zo'n tutje
? ) shellybelly schreef:weet iemand wie er grand champion en reserve champion bij de geldings paints is geworden?? Deze missen in mijn persoonlijke uitslagenlijst dus ik ben daar wel even benieuwd naar?? Wie o wie helpt me uit de brand??
woldhoeve schreef:ojeeik moet eerst een aantal kilootjes afvallen vrees ik. ik wil wel dat het wat lijkt
(of ben ik nu ook zo'n tutje
? )
wat vervelend dat menuette een wond heeft
.. heb hem trouwens niet kunnen zien.