. Want denk je als Ace straks op kleur is.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Want denk je als Ace straks op kleur is.....
Ik vind deze kleur juist zo mooi omdat -ie zo subtiel is! De kleur van Golden Boy komt daardoor extra mooi uit!Citaat:Dankje SM. Ja, de planning was ook dat het iets feller zou zijn, maar in mijn geheugen was deze blouse feller dan kleur dan in werkelijkheid Ah ja, als we nog eens een lekker fel kleurtje tegekomen
) MoonChloe schreef:Aphrodite schreef:Ik ben er zaterdag geweest...iemand die ik ken moest ook rijden...enhebben jullie dat kleine meisje zien rijden? Ik weet niet meer in wat voor klasse ofzo maar ze reed wel goed voor zo'n klein meisje...en ze had een leuk paardje!!
Jaaaa, we stonden ook allemaal van te kijken dat ze zoo goed kon rijden. (zo'n klein meisje)
Sugarmiss schreef:Toch al wel 9, ik had gedacht dat ze jonger was, maar een belofte voor de toekomst is het zeker.
twistfanc schreef:MOHGirl schreef:Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi
Ik heb vandaag ook 2 maloten zien rijden, waar ik echt wel de bak in wou lopen om ze van het paard te trekken, zo idioot hard in die paarden mondjes trekken, kom op het blijft een diertje he?
Ik heb zoveel andere mensen het niet zien doen, heb ik respect voor.
Heb ook wel een opmerking tegen 1 van de jongens gegeven, die reed echt afgrijzenlijk op zijn paard, hij kan beter gaan tennisen ofzo, had echt medelijden.
En een aardige man aan de leeftijd, die constant zat te zagen, alsof hij een boom om wou zagen.
Zag er erg gemeen uit, iemand ook opgevallen?
Die jonge Jongen schijnt ook op bokt te zitten, dus please make my day en reageer hier op.
Die oude man heb ik geen idee van.
Verder heb ik echt super genoten van de rest van de paarden.
Zag er goed uit.
Groetjes
mens ik weet nie wat je slap loop te ouwe banketstaaf maar als ik op noem wie ik wel en niet hard vind rijden ben ik morgen nog niet klaar majah ik zal een ding even rustig uitleggen.
me broetje starten op me paardje jeugd pleasere en heb van me vader een nieuw bitje je gehad ( d- ring) maar waar we later pas achter kwamen is dat ze veletejes van ze hoek steeds tussen ze ring kwam dus had die een beetje lichte mond hoekies gekregen dat was echt poedersuiker want moes ook nog de reining starten maar toen ik ik even los had gerden voor de reining stond ik buiten en liep jij toevalig langs en sniekie te praten maar als je ze iets alziet ga dan niet te hard praten want dat kan iedereen gebeuren dat ze veletje er tussen komt en mischien heb je me zien los rijden en vond je me te hard dat is jouw mening maar ieder heb zijn eigen mening majah geef zelf ook kinder lessen en rij vaak paarden voor anderen en hoor altijd wel van hun compilmenten dus daarom ieder zijn eigen mening en heb trouwens naar me proef van veel mensen complimenten gehoord en was zelf ook heel blij niet in de prijzen gevallen maar ben zwaar tevreden me paardje is pas drie jaar en heb supper zijn best gedaan en zijn eerste wedstrijd is dus ook meteen een nk en ben pas na de zomer echt begonnen met hem en hij doet heel veel dingen uit zich zelf al.ow jah MOHGirl en anders als ik jouw op je paard ziet trek ik je wel van je paard,want vind het erg over dreven dit op bokt te zetten.
gr darryl
.
.Citaat:merel: ben ook erg benieuwd naar de foto's!
Weet dat Thea er was, van www.lookingatyou.nl .
Zij heeft geloof ik ook een hele bende foto's gemaakt,
ja, die met die telescooplens
...heeft wel idee maar is niet zeker....*
vanuit het hoge noorden) en heb zo'n 600 foto's nu op puter staan.... ben enorm druk met aanpassen voor de website maar beloof ze eind deze week / begin vlg week erop te hebben.
Gelukkig kon Jinke de pleasure heel snel van zich afzetten en kon ze rustig met de horsemanship beginnen. Hier was een beetje vreemde manier van iedereen gelijke kansen geven, de ruiters die geweest waren moesten aan de andere kant van de bak opstellen en zo bleef Jinke alleen over. (persoonlijk had ik dit al heel lang niet meer meegemaakt) Voor Lu lu dus het moeilijkste van het moeilijkste. Ondanks dat ze tijdens het alleen wachten wat onrustig werd kon Jinke haar goed blijven rijden. Het was geen super nette proef, maar voor dit moment ruim voldoende.