[WN] NK quarters in bunschoten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: NK quarters in bunschoten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:37

Zou ik ook hebben hoor . Want denk je als Ace straks op kleur is.....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:48

Mooie foto Colin!
Je bent heerlijk ingespannen bezig..is te zien aan je

Mooie combi zo hoor

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:50

Citaat:
Dankje SM. Ja, de planning was ook dat het iets feller zou zijn, maar in mijn geheugen was deze blouse feller dan kleur dan in werkelijkheid Ah ja, als we nog eens een lekker fel kleurtje tegekomen
Ik vind deze kleur juist zo mooi omdat -ie zo subtiel is! De kleur van Golden Boy komt daardoor extra mooi uit!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 22:14

nee Joh hij zit te kijken of zn vlechtjes nog mooier worden (van dat kijken dan )

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:15

MoonChloe schreef:
Aphrodite schreef:
Ik ben er zaterdag geweest...iemand die ik ken moest ook rijden...enhebben jullie dat kleine meisje zien rijden? Ik weet niet meer in wat voor klasse ofzo maar ze reed wel goed voor zo'n klein meisje...en ze had een leuk paardje!!

Jaaaa, we stonden ook allemaal van te kijken dat ze zoo goed kon rijden. (zo'n klein meisje )

Dat lieve kleine meissie is inderdaad Lesley Jonker, de oudste dochter van Dineke en Jacob Jan. Ze reed als klein meissie al zo met een grote knol weg en weet ook duvels goed wat ze doet. Lesley is net zo oud als mijn oudste, in maart 2005 is ze 9 jaar geworden. Lesley deed mee in halter, showmanship, hunter en pleasure. Een belofte voor de toekomst!!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:22

Leuk hé, ik zag Lesley al in Duitsland op wedstrijden rijden.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:36

Toch al wel 9, ik had gedacht dat ze jonger was, maar een belofte voor de toekomst is het zeker.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:44

Sugarmiss schreef:
Toch al wel 9, ik had gedacht dat ze jonger was, maar een belofte voor de toekomst is het zeker.

Kun je zien hoe snel de tijd vervliegt. Ik weet nog toen ze geboren werd. Jeetje, het schijnt dat we ook ouder worder

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:14

Ik hoorde dat ze ook vloeiend Duits en Nederlands spreekt. Klinkt erg wijs.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:50

We kunnen een voorbeeld aan kinderen nemen, die passen zich zonder veel moeite heel snel aan.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:25

twistfanc schreef:
MOHGirl schreef:
Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi
Ik heb vandaag ook 2 maloten zien rijden, waar ik echt wel de bak in wou lopen om ze van het paard te trekken, zo idioot hard in die paarden mondjes trekken, kom op het blijft een diertje he?
Ik heb zoveel andere mensen het niet zien doen, heb ik respect voor.
Heb ook wel een opmerking tegen 1 van de jongens gegeven, die reed echt afgrijzenlijk op zijn paard, hij kan beter gaan tennisen ofzo, had echt medelijden.
En een aardige man aan de leeftijd, die constant zat te zagen, alsof hij een boom om wou zagen.
Zag er erg gemeen uit, iemand ook opgevallen?
Die jonge Jongen schijnt ook op bokt te zitten, dus please make my day en reageer hier op.
Die oude man heb ik geen idee van.
Verder heb ik echt super genoten van de rest van de paarden.
Zag er goed uit.
Groetjes

mens ik weet nie wat je slap loop te ouwe banketstaaf maar als ik op noem wie ik wel en niet hard vind rijden ben ik morgen nog niet klaar majah ik zal een ding even rustig uitleggen.
me broetje starten op me paardje jeugd pleasere en heb van me vader een nieuw bitje je gehad ( d- ring) maar waar we later pas achter kwamen is dat ze veletejes van ze hoek steeds tussen ze ring kwam dus had die een beetje lichte mond hoekies gekregen dat was echt poedersuiker want moes ook nog de reining starten maar toen ik ik even los had gerden voor de reining stond ik buiten en liep jij toevalig langs en sniekie te praten maar als je ze iets alziet ga dan niet te hard praten want dat kan iedereen gebeuren dat ze veletje er tussen komt en mischien heb je me zien los rijden en vond je me te hard dat is jouw mening maar ieder heb zijn eigen mening majah geef zelf ook kinder lessen en rij vaak paarden voor anderen en hoor altijd wel van hun compilmenten dus daarom ieder zijn eigen mening en heb trouwens naar me proef van veel mensen complimenten gehoord en was zelf ook heel blij niet in de prijzen gevallen maar ben zwaar tevreden me paardje is pas drie jaar en heb supper zijn best gedaan en zijn eerste wedstrijd is dus ook meteen een nk en ben pas na de zomer echt begonnen met hem en hij doet heel veel dingen uit zich zelf al.ow jah MOHGirl en anders als ik jouw op je paard ziet trek ik je wel van je paard,want vind het erg over dreven dit op bokt te zetten.

gr darryl

Maakt me niet uit waarom je zo trok, maar het zag er gewoon heel erg onvriendelijk uit, en dan mag mag ik dat best zeggen toch?
Ik heb ook Expres gewacht tot ik het recht in je gezichtkon zeggen, en die is dus wel aangekomen heel mooi.
Als het niet jou bedoeling was je paard zo te rijden dan hoef je je ook niets van mijn opmerking aan te trekken?
Je proef zag er idd een stuk beter uit, daar zat je niet meer in haar/zijn bek te trekken.
Als jij mij op een wedstrijd ziet en ik trek hard in mijn paard zijn mond, mag je met alle respect mij van mijn paard aftrekken, is dat niet zo moet je lekker je handjes thuis houden.
En nogmaals je proef zag er een stuk beter uit als het voor rijden en het losrijden .
Dat weet je volgens mij zelf ook wel.
En verder even goeie vrienden hoor, ik heb gezien dat je wel normaal kon rijden, ik zou dat met losrijden ook liever zien.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen door mijn mening, als je zoveel complimenten hebt gekregen.
Groetjes en succes nog verder

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:14

hey hey colin,

Gefeliciteerd met je mooie plaatsingen, ook voor Sylva hoor.
Ik heb zo zitten balen dat ik niet kon komen .
Hoe ging de trail met Magic?

Groetjes Leanne

yeah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:53

hebben er al stukjes in de krant gestaan of niet? altijd leuk om te weten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 07:51

Gaarne de off topic ruzie buiten dit topic houden.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:18

Citaat:
merel: ben ook erg benieuwd naar de foto's!

Weet dat Thea er was, van www.lookingatyou.nl .
Zij heeft geloof ik ook een hele bende foto's gemaakt,
ja, die met die telescooplens

Hai Merel
*is enorm benieuwd naar wie merel is.. ...heeft wel idee maar is niet zeker....*

yep ben er 2 dagen geweest vrijdag en zaterdag (was wel errug vroeg vertrekken vanuit het hoge noorden) en heb zo'n 600 foto's nu op puter staan.... ben enorm druk met aanpassen voor de website maar beloof ze eind deze week / begin vlg week erop te hebben.
Ik meld het wel op bokt als alles up and running is.

Ik heb enorm genoten van mijn eerste NK als bakrand hanger/aanmoediger/foto maker. Tuurlijk zijn er positieve en negatieve dingen te zien alleen heb ik met mijn 1 jaar rij "ervaring" vind ik nog niet de know how om er iets van te zeggen.

Wel heb ik mijn ogen uitgekeken tijdens alle onderdelen en genoten.
ennnnn nije rijlaarsen gekoopt! * *o/* pennydansje *o/* *

duss nog even geduld (sorry) en dan staan ze op de site!
groetjes Thea

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:22

Hier een verslag van mij. Dit keer als niet ruiter en ik moet zeggen een andere wereld gaat voor mij open. Je ziet meer, je hoort andere dingen etc.

Omdat er gevraagd werd hoe Jinke het gedaan heeft zal ik daar mee beginnen.
Lu lu was erg onrustig, de reden daarvan denken wij te vinden in het ontzettend drukke wedstrijd seizoen. De showmanship ging redelijk, iets te gehaast, maar omdat de rust al ver te zoeken was, waren wij toch tevreden. Daarna kwam de hunter under saddle, Jinke moest alle zeilen bijzetten om haar netjes door de baan te kunnen sturen en uiteindelijk kwam haar smile nog niet echt te voorschijn. Tijdens de prijsuitrijking kwam die smile echter wel, 2de tussen een deelnemersveld met allemaal "echte" hunterpaarden. Snel de sjerp afgedaan en de linten afgegeven en op naar de hunt seat equitation. Voor Lu lu is het nog steeds erg moeilijk als je vanuit een line-up moet starten, ondanks dat waren wij erg tevreden, tuurlijk kan het altijd beter! Het in galop aanspringen ging iets te enthousiast. Toen zat voor ons de vrijdag erop.
De volgende dag stond voor Jinke nog de pleasure en de horsemanship op het programma. Dit in haar nieuwe showkleding, Lu lu was nog steeds ontzettend onrustig, maar het leek iets beter te gaan. Tijdens de pleasure kwamen wij er echter achter dat dit schijn was en dat ze het liefst was blijven hunteren. Gelukkig kon Jinke de pleasure heel snel van zich afzetten en kon ze rustig met de horsemanship beginnen. Hier was een beetje vreemde manier van iedereen gelijke kansen geven, de ruiters die geweest waren moesten aan de andere kant van de bak opstellen en zo bleef Jinke alleen over. (persoonlijk had ik dit al heel lang niet meer meegemaakt) Voor Lu lu dus het moeilijkste van het moeilijkste. Ondanks dat ze tijdens het alleen wachten wat onrustig werd kon Jinke haar goed blijven rijden. Het was geen super nette proef, maar voor dit moment ruim voldoende.
Al met al zijn we met een hele stapel linten en een sjerp thuis gekomen en kijken wij terug op een goed nk, al moeten wij volgend jaar onze voorbereiding anders gaan doen. Een federatie nk en een quarter nk all-around starten is gewoon te veel voor Lu lu geweest denken wij achteraf.

Bovendien wil ik via deze weg alle deelnemers die ik niet persoonlijk heb kunnen feliciteren, feliciteren met zijn/ haar prestaties al dan niet met lint.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 22:59

Weet iemand overigens wie die fotografe was?

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:18

Mijn complimenten voor de organisatie en de NQHA in het algemeen. Overal gaat wel eens wat mis, ook bij deze wedstrijd, maar over het algemeen kwam het op mij over als zeer professioneel georganiseerd (hoewel je dat als deelnemer waarschijnlijk beter kan beoordelen)
Voor mij (als toeschouwer) is dit DE wedstrijd van het jaar (in Nederland), naast diverse NRHA wedstrijden, maar ik ben dan ook een reiningliefhebber.

Prima lokatie!!! Bereikbaarheid (perfect midden van het land en pal naast de snelweg), parkeren niet in een weiland waarbij je vreest of je nog wegkomt mocht er een bui vallen, zeer gezellig, goede bodem, grote en brede bak en ruime inrijmogelijkheden, vlot doorlopen programma waarbij dagelijks een aantal starttijden vantevoren aangegeven waren, de nieuwe indeling van klassen vond ik een verbetering, voorzieningen voor eten/drinken prima, prijsvriendelijk, gratis programmaboekje, wat ook nog heel overzichtelijk was. Kortom, ik heb me prima vermaakt!
Ok, een minpuntje vond ik de in mijn ogen aparte jurering van de reining.... dat lijkt wel een trend.

Alle deelnemers gefeliciteerd met jullie prestaties!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 13:57

Die aparte jurering was ook te zien in de halter

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 14:03

Ik geloof niet dat er ook maar 1 klasse was waarin de jurering niet "apart" te noemen was

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 15:12

In de hunter was er maar 1 jury die niet te peilen was
De andere had het bij het juiste eind

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 15:36

Hahahaha..... dat zou ik ook zeggen...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 15:41

Maar niemand die weet wie die fotografe was? Ik ben wel benieuwd wat voor foto's ze gemaakt heeft!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 15:48

Was dat niet Kayila??? die heeft een camera met een loeier van een lens....

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 15:52

Nee, er was nog iemand. Kayila heb ik al eens gemeet