! Ik heb je 2 keer zien staan op dat eerste zandpad, dus er zal toch wel 1 foto van ons gelukt zijn... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loveslimpie schreef:t is idd een hoop werk, vanavond komen ze op oypo.nl daar kun je ze nabestellenen ik mag het eigg niet zeggen, maar als je een beetje handig bent en heeeeeel graag een topic wil openen dan kun je een printscreen maken (a)
In de rest van de week zal ik nog een aantal foto's nabewerken en op facebook posten
Thnx!!!!
Ik had de vorige wedstrijd allemaal 'kijkers', omdat ze toen ik net ging inrijden even goed uit haar dak ging, tsja... Kan gebeuren! loveslimpie schreef:tja.. t was het eerste paard wat ik gekeurd heb zien worden toen ik mn fototoestel in mn handen had, maar k moet zeggen. Ik hou van die witte snoetjes

loveslimpie schreef:t is idd een hoop werk, vanavond komen ze op oypo.nl daar kun je ze nabestellenen ik mag het eigg niet zeggen, maar als je een beetje handig bent en heeeeeel graag een topic wil openen dan kun je een printscreen maken (a)
In de rest van de week zal ik nog een aantal foto's nabewerken en op facebook posten
... Is het mogelijk om ze in een bestandje te krijgen om op Facebook te delen? Ik heb ze nu wel bewaard met oypo erop (dat is niet erg), maar ze zijn nogal eh...vaag...
!