Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carmenbrum schreef:Aah balen, die heb ik inderdaad niet gehad! Ik ben ergens via een vrij stijl stukje over een sloot het maisland opgekomen.. Pfoe baal dr wel behoorlijk van, anders was ik ergens in de bovenste helft geeinidgd..!
SophieFT schreef:Ligt het aan mij of moest je de cross wel erg snel rijden? Ik heb best doorgereden, kleine stukjes handgalopje en op t maisland echt geraced en heb er 10 minuten over gedaan ?

Silkee1997 schreef:Ik kon mijn foto's niet open baar maken dus heb ik ze maar op mijn album gezet.
http://www.mijnalbum.nl/Album=33FPZ3KM
heel erg bedankt!! carmenbrum schreef:SophieFT schreef:Ligt het aan mij of moest je de cross wel erg snel rijden? Ik heb best doorgereden, kleine stukjes handgalopje en op t maisland echt geraced en heb er 10 minuten over gedaan ?
Haha ja klopt, met een handgalopje ben je niet snel genoeg
Ik heb hard doorgereden en had 07:17 minuten, helaas dus een hindernis gemist
Floran is vanaf de ruiters na mij foto's gaan maken (er is wel een nr 25 tussen de foto's maar dat is in jongetje op een pony, ik weet vrij zeker dat ik dat niet ben).
staat alleen wel dat ik 2 min later binnen ben gekomen als mijn vriendin waar ik samen mee reed
terwijl we toch echt samen zijn gestart en samen zijn gefinisht haha..maarach het mag de pret niet drukken want het was super leuk!..