Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
janine12 schreef:Ik doe ook mee!
Zaterdag middag schrijven bij de cross, en zondag doe ik mee aan de les + oefencross met mn Haflinger. We hebben er zin in, en zullen er vast heel veel van leren!
Voor de mensen die gaan fotograferen: Ik zit in de groep van half 12, en zou het echt geweldig vinden om op een paar foto's te staan met mijn topper! http://i43.tinypic.com/rhodvs.jpg <- Valt wel te herkennen denk ik.

Dus ik zat ook al te twijfelen maar hij is top fit dus we gaan gewoon dan zien wel wel hoe ver we komen
Hier is iedereen nog steeds bere fit!!! Breeze heeft ook ietsje dikke oogleden door de vliegen, maar de dierenarts gaf aan dat het vanzelf over ging en dat ik gewoon zoveel mogelijk het vliegen masker op moet laten in het land....De lichaamstemperatuur en het bloed is ook goed en ze loopt als een trein ondanks de warmte dus ik kan gewoon starten!
ik heb er zin in!! Dat gaat je lukken BVW! zoals het nu lijkt heb ik een eenarmige (geblesseerde) voorlezer bij me! dus je moeder hoeft maar een proef voor te lezen, namelijk die van jou
!