[SGW] Renswoude crosstraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: Renswoude crosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:59

Ohh wat ben ik er ziek van dat ik niet kon rijden!! Vreselijk ;(

Wel super gave foto's van jullie!!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:04

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:05

Mooie foto's Bianca1980!

Was echt gaaf vandaag ! :D
Wat had gert een mooie cross neergezet, voor ieder wat wils eigenlijk :)

Fijn gereden, al was ze erg kijkerig. Waarschijnlijk doordat ze het terrein dan kent en de sprongen dan toch anders staan en met vlaggetjes etc. Wel veel het hoogste/moeilijkste gepakt, ook de punt, daarna de opsprong + skyjump en toen de groen/gele smallere sprongen. En dan wel een stop op het hoefijzer :+

Super leuk en erg leerzaam!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:10

Zo gaaf dier heb je Bianca! Heb jij geen fb? Dan kan ik je volgen O:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:12

Amber_ schreef:
Zo gaaf dier heb je Bianca! Heb jij geen fb? Dan kan ik je volgen O:)

Heb ik :D sinds kort, dus staat nog niet zo heel veel op.....gewoon op mijn naam..

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:22

Waren er nog meer fotograven?
Vlekpaard die na mij moest, volgens mij van Bianca1980 :P, was populairder dan mijn paard bij de foto's van CindyUniek :+
Maar vind t al leuk dat ik erop sta :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:23

Yesorno schreef:
Vlekpaard die na mij moest, volgens mij van Bianca1980 :P, was populairder dan mijn paard bij de foto's van CindyUniek :+

sollyyyy..... Y;( ..... :D maar dat vlekpaard zal de mijne zijn als het ook in het geel en blauw was... ;) kennis van mij noemt het altijd " hoe gaat het met je lappendeken",

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:25

bianca1980 schreef:
Ik ben verliefd <3 met dank aan Jetske voor prachtige fotoos. Nooit durven dromen ooit eens zo'n coffin te springen, maar het liep zo simpel dat we een extra rondje hebben gereden en het nu wel deden. Hier ga ik vannacht nog van dromen... :z

Mooie foto's ;)
Ik vond je vandaag ook lekker ontspannen rijden. Het zag er echt goed uit.

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:28

bianca1980 schreef:
Yesorno schreef:

sollyyyy..... Y;( ..... :D maar dat vlekpaard zal de mijne zijn als het ook in het geel en blauw was... ;) kennis van mij noemt het altijd " hoe gaat het met je lappendeken",

Haha, lappendeken :D
Ja jij was t vlekpaard ja, gezien je gave foto's van hierboven :P

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:29

bianca1980 schreef:
Yesorno schreef:

De ultieme bijnaam voor een vlekkenpaard blijft toch echt KOE }:0 }:0

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:40

Jaaa! En heb vandaag ook kunnen zeggen: 'Kijk er springt een koe over de koe! :D'

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:41

jets @ :+ de eerste reactie van die kennis van mij toen mijn laptop openging was toch echt : wat is dat ???? een lappendeken ?? zijn vrouw en ik kwamen niet meer bij.... dat had ik nog niet eerder gehoord.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 21:42

wat een dag wat een dag.. pfoe... wel enorm genoten dat moet ik voorop stellen:

wij gingen dus om 9u thuis weg 9zonder paard. zodat we 11u/10.30 op het terein zouden zijn en alles konden bekijken. ik zou start nummer 53 zijn geweest en om 13.44 moeten. nouja parcour verkent alles op B niveau gesprongen en geloof 1 lijntje L (? over de brug afsprong en over het linker boompje :+ ).
maar na het parcour verkennen wat gekeken. 1u was er nog geen paard. ik stresste hem ondertussen het alles. mijn vader gebeld: "ja we rijden nu net weg" "je vriend wou de trailer weer niet op -_-" hebben ze 1,5u gedaan over het inladen... (en het is ongeveer een uur rijden vanaf ons) dus wij vragen of we later konden en i startte uit eindelijk als laatste :j
ik heb bijna iedere combinatie dus gezien maar niemand herkent als "bokker"

maar als mensen een Zwarte Tinker zagen lopen met een enorm wit hoofd en een meisje met start nummer 91: dan was ik het :=

ik zeg ookaltijd dat mijn "koe" over de koe springt :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:43

Yesorno schreef:
Jaaa! En heb vandaag ook kunnen zeggen: 'Kijk er springt een koe over de koe! :D'

haha... :D en ik was het niet, maar er liep idd ook nog andere bonte......gaaf profiel heb jij trouwens... ;) paard heeft mooie opwaarste beweging van achteren.

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:53

Nee klopt, jij was het niet. Was veel eerder. Jij sprong vlak na mij namelijk. Maar was een grappig gezicht :P

Dankjewel! :)

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 06:23

Zo voor de eerste keer fijn kunnen rijden met Puppypaard! Uiteindelijk bijna alles kunnen springen aat ik bij het lopen in gedachten had :)

Op het water 2x staan prutsen, maar hij is pas 2x eerder het water in geweest en vind het nog best een beetje eng. Eerste keer was noodsprong (alla Janneke met haar tweede paard) en kon ik nog net blijven zitten. 2e keer even na heel even gestaan te hebben, om de waterbak heen gereden en het daar nog een keer geprobeerd. Beetje banketstaaf achterop iemand geklapt, maar die vond het gelukkig niet zo erg :)

Leuke foto's Cindy (al sta ik er zelf niet op). Maar vriendje had ook camera bij ;)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 07:57

Yesorno, sorry! :D
daarvoor heb ik nog een tijdje staan kletsen hihi

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:03

Een dagje groomen in Renswoude is toch wel erg vermoeiend voor een klein dametje:
Afbeelding

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:24

Leuke verhalen dames! Bianca ik heb mn ogen uitgekeken bij jullie rit! Wat een machtig dier zeg! En over jouw houding en e.d kan ik alleen maar WAAUUWW zeggen.!

VD_NH ik heb je dan denk ik wel gezien maar niet je rit gezien.

AHHHH Margriet <3

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:31

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:56

Noor, jammer dat ik Sim niet herkende!! Nu achteraf als ik de foto's zie wel maar op het moment zelf niet :o
Zijn idd erg mooie foto's van jou Noor! Jer is veeeeeeel groter dan ik dacht! Mooi dier zeg!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:58

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:42

Dank je Cindy!
Noa, Jer is niet zo groot hoor. Krap 1.66, maar wel bodybuilder en op het moment flink te zwaar... Misschien vertekend dat :D

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:35

Cindy: ik vind het al leuk! :P
Margreet: haha aahw...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:57

MargreetW schreef:
Maar als dochterlief bij het inrijden iets erover zegt met de beste bedoelingen, dan is het niveau echt erg. En deze dame pakte het gelukkig wel goed op want we zagen haar later meest in draf over het terrein gaan.

Denk dat ik het geweest ben :+
Want mijn paard was echt enorm heet bij het losrijden, is gewoon nog niets gewend op vreemd terrein, al die galopperende/springende paarden om haar heen etc. Toen gaf iemand de tip om in draf te rijden, en heb toen bijna de hele cross vanuit draf gedaan. Vind het prima om tips te krijgen, (zolang het op een aardige manier gebeurd) want we zijn nu eenmaal nog aardig onervaren (2de cross) :j

Het is nu eenmaal wel een oefencross hé dames, niet iedereen kan het meteen op hoog niveau. ;)