@ Marloes. SUPER leuk om te horen zeg!!!!!!! Was zo MEGA trots op hem! Onze eerste echte afsprong!
Hij deed het met gemak heh?? oliebol wel m'n pepernoten mis gelopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben zo blij vond het onteigelijk leuke dag!
en fijn dat iedereen netjes gereden heeft.
vandaag om kwart over 8 vertrokken dus niet zo vroeg als de meeste op hoeven staan. Rustig even bij het springen gekeken toen we aankwamen en van daaruit het parcours verkend en erna aangemeld en de cross gaan lopen. Zaten weer leuke dingen in net als vorig jaar en eht moest te doen zijn voor ons. Springen ging in het parcours wel redelijk, ze trok me af en toe waardoor ik niet terug naar de draf kon en moest af en toe wat streng zijn en daarom wat buiten de tijd. Verder wel netjes foutloos gesprongen maar vond het voor de paarden wel aan de lagere kant staan. Toen naar de dierenarts en ze was goed, en toen even wat losgesprongen bij de cross en rustig gedraafd. Toen rustig naar start gegaan en met startproblemen zoals altijd gestart met 1 weigering op 1 en 2 waarvan ik bij 2 echt bijna met pony en al over de hindernis donderde
ze dacht even dr benen te vergeten. Bij hindernis 3 viel ik er bijna af omdat ze ineens naar links ging maar ze ging erna super braaf zakkend de afsprong af, hinderis 4 en 5 gingen goed, op 6 vergat de muts weer haar benen en moest ik opnieuw aanrijden, hindernis 7 en 8 gingen prima en het water in moest even wat aanmoediging hebben & toen tot aan de finisch lekker foutloos door kunnen springen en was met 4.43 (geloof ik) binnen en stond op het einde op een mooie 20e plaats en zeker niet ontevreden, ontzettend leuke dag gehad en volgend jaar weer van de partij

ik kreeg dan ook 204punten! (nog nooit hoger gehaald
, dus was erg blij)
Foutloos met een paar tijdfoutjes, dus was erg blij! het was onze tweede B paarden cross!
zal mijn verslag daar ook nog even posten!