edit: grote foto:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AlaskaTorrie schreef:Heb mezelf intussen flink gespot, Ferdy fotografie heeft me maar liefst 16 keer op de foto gezet... Ik ben nummer 3 (met de klasse I Fries). Daarnaast was er iemand die op de dag van de mendurance bij de vetgate foto's heeft gemaakt van een stel honden... een herderpup, een Franse bulldog en een shih tzu. Enig idee of daar ook foto's van te vinden zijn????
Alaska had inderdaad wat moeite met het tempo van die kleine pony... Maar deed het wel super, zo ver van huis en dan voor de eerste keer. Madam had 36 op de voorkeuring, jammer dat bij de uitslagen 56 staat... Maar toch de eerste 3 winstpunten!!!

Myrthe_Yolto schreef:ah lalidan, ik heb als groom alles gedaan wat ik kon doen, maar meneer loopt alweer lekker, wss n klein spiertje verrekt in zn kont, want daar liep ie niet helemaal lekker..
) ventilator en ruitewissers aan.
en de radio was niet eens aan, dat waren onze kwebbelstemmetjes, en de ventilator moest aan want de ramen waren beslagen
Arme Rein, wij stonden gewoon verkeerd.