[WN] WN: Lunteren - Western spullen ruilbeurs

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer kun je absoluut NIET (slechts één antwoord is mogelijk)

Poll eindigt op

zaterdag 18 oktober
15 (62%)
zaterdag 1 november
4 (16%)
zaterdag 8 november
5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 24

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:14

gera, kom je nog steeds mijn kanjers bewonderen???

Als er nog meer mensen graag langs willen komen, be my guest.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:30

He verdorie , ik zou ook graag even komen snuffelen ,
maar heb gebrek aan auto ..... Haha!

OV (vanaf R'dam) was niet echt te doen he dacht ik ?
Althans , niet als je nog meer te doen hebt die dag *LOL*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:32

Nou niet allemaal af gaan zeggen, hè jongens?!

Jurga, ik zou morgen eigenlijk best wel je kanjers willen ontmoeten, maar ik moet even kijken of het allemaal gaat lukken. Ik wil namelijk morgenvroeg nog naar mijn eigen paardje, daarna naar de ruilbeurs en na de ruilbeurs ga ik misschien nog foto's maken van Jolanda (ik ben vorige week maandag bij haar langsgeweest voor een reportage, maar twee foto's waren mislukt en die moeten opnieuw)
Maar ik denk wel dat het moet gaan lukken hoor! Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:33

Als je met de trein naar het station komt dan wil ik je daar eventueel wel ophalen, pmarena. Of iemand anders haalt je op ofzo.. dat moeten we maar even zien. Maar hoe meer bokkers, hoe meer vreugd

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:07

Ik wil je evt. ook best even oppikken van het station hoor, ik weet niet of Ede-Wageningen goed aansluit op Rotterdam?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:08

Soms hoef je zelfs in Utrecht niet over te stappen Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:13

Mja , dat opgehaald worden vind ik ook weer zo lastig voor een ander...
En op een gegeven moment moet je ook weer weg natuurlijk.
Ik heb ook eigenlijk geen tijd , en geld al helemaal niet

Mocht ik morgen toch ineens de kriebels krijgen ,
HEEL misschien gaat er nog iemand die ik ken die kant op ,
dus wie weet Lachen

Maar HEEL erg bedankt voor het aanbod Lovers

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:17

Nee joh, dat ophalen is geen moeite! Echt niet. Weet je hoe snel een auto kan? Knipoog grapje. Je laat het maar weten hoor, ik vind het geen probleem. En er zijn zooooveel mensen met auto's, er is er ook altijd wel weer eentje die je mee terug kan nemen.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:28

hoi,

ja, ik had ook al aangeboden, om evt. mensen bij het station op te halen.

Vandaag heb ik de spulletjes geprijst... en ondanks dat ik me nog steeds 'honds beroerd' voel Ziek , heb ik er wel zin in...
Ben dus een beetje ziek, excuses alvast hiervoor Bloos maar het moet gewoon door kunnen gaan OK dan!

Heb dus vandaag de boodschappen 'laten' doen, schoon laten maken... en ook morgen zijn wat mensen hier op stal zijn zo lief dat ze me willen helpen... OK dan!
Gelukkig maar, want ik trek mezelf af en toe nog ff terug... koppijn enzo

dusseh... Gera; ben bang dat het morgen niet gaat , met die foto's... Scheve mond
(we zien wel, anders maandag....)

Maar ... iig , iedereen TOT MORGEN !!!

groetjes

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:54

Ik ben druk alle prijzen op een papiertje aan het zetten. Geinteresseerden, ik heb onder andere nylon hoofstellen (met concho's, frontriem of one-ear), Billy Cook hoofdstellen (frontriem of one-ear), een Amerikaanse pad, showhoofdstel one-ear, vaquero hoofdstellen met bijpassende teugels etc. Man, ik wist niet dat ik nog zoveel had!! Hoe laat mag ik je wakker maken, Colinda, om je rijbak onveilig te maken? Knipoog

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:00

Jolanda, moet ik trouwens nog planken meenemen voor de 'stand' of hebben jullie die in jullie bezit? Ik heb zoveel spul, volgens mij zakt het door de plank heen... Scheve mond

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:01

O ja, ik moet nog een groepsportret maken voor school.... wie durven? Haha!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:25

hoi,

gera; mocht je zelf evt. nog planken mee kunnen nemen.... is misschien altijd welkom OK dan! mochten we te kort komen?! Knipoog

enneh.. hoelaat je me wakker mag maken? Dromen
ach... rond 10.00 uur zal ik wel m'n ogen open hebben denk ik, of ik 'wakker' ben, is een 2e Haha!

groetjes

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:38

Hihi, nee, ik ben er gewoon rond de afgesproken tijd hoor.. Ik denk alleen dat het rangorden en klaarleggen van de spulletjes wel wat tijd in beslag gaat nemen.... Scheve mond

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:40

O jee ben ik de eerste die weer terug is van een dagje Lunteren Lachen

Het was heel gezellig, weer een hoop 'oude bekenden' gezien. Alles was wederom prima geregeld door Colinda (+ man en andere helpers). Mooie grote tafels waarop iedereen zijn spullen kwijt kon. OK dan!

Het was rond 4 uur wel al erg rustig, dus een volgende keer nog meer adverteren

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 18:20

Hoi hoi, ik vond het ook erg gezellig, èn heb een leuk hoofdstel (van margee) en nieuwe skikboots (schijf je dat zo Verward ) op de kop getikt; zelf ook nog wat overbodigheden geloosd dus zo'n dagje is zo gek nog niet Haha! Colinda, erg bedankt nogmaals voor de gastvrijheid OK dan! prima geregeld allemaal

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:33

Sugarmiss jij woont ook dichtbij Lachen
Ik ben nu net pas thuis, ietsje verder rijden en dikke file (waarom op zaterdag weet ik niet, maar het schoot niet echt op...).
Wel heel gezellige bijeenkomst en leuk om gezichten achter boktnamen te leren kennen

misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:40

Ik vond het ook heel gezellig ,gelukkig was het niet zo koud . Ben veel spullen kwijt geraakt de rest gaat weer de zolder op voor de volgende keer . Colinda bedankt voor de gastvrijheid die tafels waren perfect .

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:10

Ik dacht: "Laat ik eens wat spulletjes meenemen", en ik heb nog aardig wat verkocht ook. Ik heb niets gekocht Scheve mond, want de dingen waarin ik geintresseerd was, waren of net niet de kleur die ik zocht of te groot of te klein.
Ik vond het een zeer geslaagde dag en alles was inderdaad weer tot in de puntjes toe geregeld en verzorgd. Jolanda (en medewerkers) bedankt maar weer voor de gastvrijheid en tot gauw.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:25

En ik heb vandaag een heerlijk ritje gemaakt , de site weer wat bijgewerkt , en het huis ziet er ook weer acceptabel uit Haha!

Als iedereen nu eens alle overgebleven spullen op de foto zet en men gezamelijk bij EA een topic opstart : "overschot Western-ruilbeurs" ? Schijnheilig

Onee , ik heb nog steeds geen geld , hihihi *oeps* .

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:36

Ik heb net als de anderen leuk verkocht en gekocht. Bokt gezichten gezien bij Bokt namen en een gezellige middag gehad. Alles stond al klaar toen we kwamen, prima geregeld hoor!!!! Ik kon mijn geimproviseerde tafel in de auto laten liggen.
Met de nieuwe lasso wordt op het moment keihard geoefend, de prullebak is al x keer gevangen (die klaagt nml niet), de hond en de katten zijn nu ook de pineut!! Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:52

Christien en ik hebben het ook zeker naar ons zin gehad! Absoluut voor herhaling vatbaar, maar dan wel adverteren zodat er nog meer mensen komen, het is een goed begin!
Ik had niets te verkopen maar heb wel weer wat spulletjes op de kop getikt.
En het was leuk om eens wat gezichten te zien!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:05

Weet iemand wie er allemaal zijn geweest? Ik vond het erg gezellig, wel een beetje koud, maar dat lag vast aan mijzelf. Ik zag gisteravond tot mijn grote verbazing hoe achterlijk veel spul ik allemaal nog had Bloos! Echt heel erg extreem. Vandaag een paar dingetjes kwijt kunnen raken, maar nog laaaaang niet alles!! Mochten mensen nog geinteresseerd zijn in allerlei spul, pb me even, dan geef ik een URL door Knipoog
Ik vond het wel erg gezellig. Het was jammer eigenlijk dat de meeste mensen verkochten en je zo niet erg snel met elkaar in gesprek kwam, maar ik heb toch wat bokkers kunnen ontmoeten. Ik heb echter bij een heleboel namen nog geen gezicht. Zo zie ik hier dat Monnik is geweest... heb ik je gesproken? En Margee, kwam jij op een gegeven moment vragen of ik de eigenaresse van Dusty Pebbles Bunny was? Ik had eigenlijk een naambordje op moeten doen. Het is toch jammer dat ik zoveel mensen heb gezien en van een heleboel nog geen flauw benul heb wie het zijn. Maar ja, je gaat je ook niet snel aan iedereen voorstellen. Ik ben er op zich wel toe in staat, maar als iedereen het gaat doen wordt het wel een bende denk ik. Volgende keer dan toch maar borden omhangen met namen? Haha! Of een boktjas ontwikkelen waar de gebruikersnaam achterop staat??
Jolanda, het was geweldig dat je je bak beschikbaar hebt gesteld. Ik zie nu pas dat ik niet eens gebruik heb gemaakt van de consumptiebon.. wat erg! Ach nou ja, die entree was het helemaal waard! En ik heb nog even met die geweldige kat van je geknuffeld. Wat een lieffie zeg! Ik heb hem toch maar stiekem niet meegenomen, want Sugarmiss wist me te vertellen dat het een katertje was en dat gaat niet zo lekker hier, vrees ik...

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:17

hoi,

ik ben ook net binnen, moe maar voldaan... eerst onze 'poezels' eten gegeven, die dachten al; waar blijft ze nou? hongerrrrr Haha!

Ik heb ook weer wat nieuwe mensen ontmoet OK dan! alleen... lees ik dat Anya ook is geweest.... ? Verward heb ik je nou wel of niet gesproken?

Gera; je moet gewoon rondvragen wie nu wie is, toch? heb ik wel gedaan, vindt het altijd leuk de 'persoon' achter de naam te zien *LOL*
enneh... die koffie of thee houdt je tegoed hoor, je komt binnenkort toch weer?! Clown Knipoog

Verder vond ik het ook leuk om Cornelie eindelijk eens te ontmoeten... en Jeddah, Loky etc. Pling

En ja, ik heb ook nog wat spulletjes verkocht, en ook weer wat gekocht... de welbekende cowboy magic OK dan!

Monnik; hoe is het nu met je rug Schijnheilig Knipoog

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar... qua adverteren moeten we natuurlijk wel heeeeel voorzichtig zijn Haha! maar.... mond op mond reclame doet een hoop, toch?
Als we nu de volgende keer allemaal een folder ophangen, op je stal waar je staat, daar in de buurt e.d. Knipoog

Wij hadden nog wel folders opgehangen bij supermarkten e.d. in de omgeving v. Wekerom, Lunteren, Voorthuizen enzo... maar helaas niet iemand 'lokaal' gezien hiervan/hierdoor... jammer...maar, zoals SM al schreef; een echte beurs moet groeien , met de jaren Haha!

Groetjes

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:21

Colinda schreef:
Gera; je moet gewoon rondvragen wie nu wie is, toch? heb ik wel gedaan, vindt het altijd leuk de 'persoon' achter de naam te zien *LOL*
enneh... die koffie of thee houdt je tegoed hoor, je komt binnenkort toch weer?! Clown Knipoog

Haha, absoluut! Ik hoef dan zelfs niet meer met de buurtbus te komen! De mensen daar zouden me wel missen Knipoog

Ik ben trouwens na de ruilbeurs nog even naar Jurga (Ilona) geweest om haar paarden te bekijken. Het zijn dan geen westernpaarden, dus ik moest het knopje in mijn hoofd even omzetten, maar ik moet zeggen dat ik wel aardig gecharmeerd was door deze toch 'Engelse' paarden. Vooral haar Voice is echt prachtig. Ongelofelijk dat dat een jaarling is!! Maar ja, is dit off-topic hier? Misschien wel een beetje hè? Scheve mond