Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Kreeg net een smsje dat er een behoorlijk ongeluk met een pony was gebeurd in de crossPony kwam niet meer in de benen. Hij is wel weer opgestaan maar geen idee hoe het afgelopen is.

) gewoon de 2 wieken. martinev schreef:Machie schreef:Ik schrijf zondag in ring 14. Welke bokkers kan ik verwachten?
Mij kan je verwachten! Ben nummer 350, klein donkerbruin paardje. Zal vriendelijk naar je lachen
Succes iedereen die vandaag start, ik ga vanmiddag even kijken en vast parcours lopen.
dat mag wel, zag op de startlijst dat we 35!! combinatie's hebben zonder pauze
Van 11 tot 16 uur... pfffff 
IndianSummer schreef:Simmie; We hebben trouwens nog samen in het secretariaat gestaan
renskek schreef:Jolienn: ik ben heel erg benieuwd bij welke hindernis hij gevallen is..?

Net als bij hindernis 9 en 10 laat ik haar mooi in draf vallen, tijd interesseert me niet zo veel, als ik verder maar foutloos ben en lekker rij!
(vond het ook al super raar dat Mpaarden rechtdoor ging en de L paarden dus een veel lastigere wending hadden..)