Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 01:33

Wat een leuke verhalen weer.

Ik ga ze morgen op mijn gemak lezen en beantwoorden.

Wij zijn vandaag weg gegaan en mochten weer 4 winstpunten meenemen naar huis..

197 en 207!

Zeer tevreden, want we reden in de piek van de regen. Jeetje wat waren we nat!

Ik heb hem opgezadeld in de trailer. Net voor mijn proef even lang laag doorgereden en gelijk 2 proeven gestart. Dit was gelukkig mogelijk omdat degene na ons niet meer startte.

Wat ben ik trots op dit paard!

L1+11 dus in 4 wedstrijden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

moniek21

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 07:18

Gabbergill, jeetje wat ziet dat er nat uit .. super punten gefeliciteerd +:)+

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 07:52

Nou melis ik vind het allemaal sowieso heel knap hoor wat je allemaal schrijft. Pffff Z1, wat een droom. <3

Zo fijn MWM dat je straks zelfs de galop weer een beetje mee mag gaan pakken. Mooi hoe ze er weer helemaal bovenop lijkt te komen. +:)+

Een verhuizing naar Denemarken helemaal voor Mac

Jeeeee kimwilliam. Wat een gave punten!!
Van harte gefeliciteerd. *\o/*

Oohh GabberGill wat een regen en weer zo knap gereden beloond met verdiende punten. *\o/*
Enige wat me opviel: mocht je in zomertenue? :o?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 08:47

wat leuk GabberGill, wij starten daar ook wel is!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 09:13

Melzazu schreef:
Nou melis ik vind het allemaal sowieso heel knap hoor wat je allemaal schrijft. Pffff Z1, wat een droom. <3

Zo fijn MWM dat je straks zelfs de galop weer een beetje mee mag gaan pakken. Mooi hoe ze er weer helemaal bovenop lijkt te komen. +:)+

Een verhuizing naar Denemarken helemaal voor Mac

Jeeeee kimwilliam. Wat een gave punten!!
Van harte gefeliciteerd. *\o/*

Oohh GabberGill wat een regen en weer zo knap gereden beloond met verdiende punten. *\o/*
Enige wat me opviel: mocht je in zomertenue? :o?

Je mag altijd in zomertenue in het outdoorseizoen. Daar heb je al aantal jaar veen toestemming meer voor nodig. Enige uitzondering is kampioenschappen, die kunnen wel eisen dat je in volledig tenue rijdt. (Denkt aan regio kampioenschappen met 25 graden om 9.15 en verplicht jasje aan :') )

En ja heel fijn, nog afwachten of we echt nog terug op oude niveau komen, maar ze staat buiten met vriendinnen, we zijn voorzichtig aan het rijden en ze loopt echt goed en is gewoon vrolijk en fit. Dus ik ben echt dolgelukkig. Ben echt bang geweest haar kwijt te raken en natuurlijk wil ik haar niet kwijt, maar het is ook het laatste paard voor mij dus nog dubbel ook.

Gefeliciteerd GG

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 09:28

Zoo, wat ontzettend goed GabberGill!

Wij starten dit weekend weer en ik ben onwijs zenuwachtig. De lijnen zijn wat next level dan ik tot nu toe heb gereden, dus echt goed geoefend hebben we niet. Klein beetje zenuwachtig wel, maarja ik ga gewoon genieten. Dat is het voornaamste :)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 09:31

Klopt wat MyWishMax zegt en in zo'n regenbui vind ik dat een jasje je lichaam belemmert en goor plakt. Ik start in de zomer met zo'n regenbui dus gewoon in mijn shirt hahahaha.

Wat leuk KimWilliam, maar als jij zo hard blijft gaan dan komen wij elkaar daar niet tegen hahahahahahah

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 09:45

GabberGill schreef:
Klopt wat MyWishMax zegt en in zo'n regenbui vind ik dat een jasje je lichaam belemmert en goor plakt. Ik start in de zomer met zo'n regenbui dus gewoon in mijn shirt hahahaha.

Wat leuk KimWilliam, maar als jij zo hard blijft gaan dan komen wij elkaar daar niet tegen hahahahahahah

hahahaha ja we gaan altijd met een groep van stal waardoor we een hele dag vaak er zijn :D , doe je ook mee met hun zomercup?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 10:22

Jaaaaa het is 20 min bij mij vandaan met de trailer en dat is ruim genomen. Ik start er dus graag! Mooie baan en goede bodems.

Kenzo is heel groot en ik rij ze dan ook groots los, wat in een 20x40 baan met andere moeilijker te doen is.

Voor wat ik nu zie doe ik die wel mee.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 22:43

Oh echt?? Ik dacht dat je pas vanaf 25 graden of zo in zomertenue mocht. Hoe kom ik daar dan weer bij whaha.

Dank voor de verduidelijking. Ik vind het zelf allemaal prima eruit zien maar vandaar dat ik dus even verbaasd was eigenlijk haha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 05:59

Vroeger moest er toestemming komen van de federatie vertegenwoordiger op de wedstrijd. Dat was vaak pas boven de 25 graden idd en vaak mocht alsnog niet. :+

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 08:16

Dat is bij ons alsnog zo; dat er toestemming gegeven moet worden. Niet perse vanaf 25 graden, trouwens.
Met springen zijn ze veel makkelijker. Ook zo apart

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 09:18

Oh dan komt die 25 graden daar dus vandaan in mijn hoofd :D

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 09:35

Melzazu schreef:
Oh echt?? Ik dacht dat je pas vanaf 25 graden of zo in zomertenue mocht. Hoe kom ik daar dan weer bij whaha.

Dank voor de verduidelijking. Ik vind het zelf allemaal prima eruit zien maar vandaar dat ik dus even verbaasd was eigenlijk haha.

Geloof me,
Ik ben blij met deze regel!

Ik rijd graag in een shirtje en start dan ook alleen de zomer. Ik heb een jasje, maar die gaat altijd mee voor de sier.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 09:38

GabberGill schreef:
Melzazu schreef:

Geloof me,
Ik ben blij met deze regel!

Ik rijd graag in een shirtje en start dan ook alleen de zomer. Ik heb een jasje, maar die gaat altijd mee voor de sier.

Jaaa en de shirtjes zijn tegenwoordig ook zo mooi. Soms is het zonde dat het onder een jasje zit zelfs.
Maar ik ben blij dat ik het weet want dan kan ik het jasje eventueel ook eens uit laten als dat prettiger voelt. Dus dank voor de tip/toelichting.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 09:44

Ik rijd juist bijna altijd met jasje. De keren zonder per jaar zijn echt op 1 hand te tellen. :')

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 12:00

Ik denk altijd maar : warm is warm. Ook voor je paard. Dus had ik m ook bijna altijd aan.

Ook omdat ik niet meer zo strak in m'n vel zat als vroeger haha.

Zou m'n dochter gewoon aanraden ,het uit te doen als het heet is :D

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 00:32

Wat een weer Gabbergill, ondanks dat toch hele mooie punten, gefeliciteerd!
Ga je de overstap naar de L2 al maken, of eerst verder in de l1?

Mwm heel fijn dat jullie voorzichtig weer aan het opbouwen zijn. Een blij en fit paard is het allerbelangrijkste!

Grappig ik start juist altijd in jasje, ook al is het 30 graden. Vind het toch mooier staan :+
Paard warm, ik warm haha

Wij hebben over 2,5 week nog wat leuks op de planning.
Ken mag dan naar de merriekeuring, nooit gedaan en geen idee wat we moeten verwachten maar het lijkt me wel een hele leuke ervaring nu ze haar sportpredikaat heeft, en ik toch nog ergens een twijfel heb om eens een veulentje met haar te fokken.

Afgelopen woensdag in de les de proef die nog niet zo goed gaat doorgereden, was nu ook zeker nog niet goed maar wel even goed kunnen oefenen waar het mis gaat. Komende week worden er op de vereniging banen verhuurd, dinsdag ga ik in de baan oefenen en de proeven doorrijden, even proefdraaien voor de wedstrijd volgend weekend :)

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 16:30

Hier was het al vroeg warm dus lekker in zomer tenue gestart en om 12 u thuis.

Niet onverdienstelijk want weer een 2e prijs en 4 wp mee naar huis genomen. We gaan lekker!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 18:09

Hier ook weer op wedstrijd geweest. 2e proef kwam uit onze tenen. Wat een hitte ook ineens!
Toch met 3 winst naar huis gegaan met een haflingertje tussen de groot bewegende dressuurpaarden!
L2+14 momenteel, het wordt tijd dat we ons gaan klaar stomen voor de M1. Maar nu eerst de focus op het springen en crossen!

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 18:37

Gefeliciteerd!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 20:58

Spannend, Melis , benieuwd wat ze van haar vinden op de merriekeuring.

Wederom gefeliciteerd Audesta!

Blij dat ik geen wedstrijd had vandaag , blegh wat n benauwd weer.

Was net lekker naar de bak met ze , waar we nu fijn konden rijden.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 21:06

Ja het werd later op de dag echt vies he. Hier is het net wel even los gegaan dus hopelijk blijft het nu wat beter buiten.

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 08:47

Ik zie dat iedereen weer goed bezig is, ondanks de regen bij sommigen :D.

Ik heb aankomende zaterdag (als het goed is) onze tweede wedstrijd. Ik hoop dat ik weer fit genoeg ben dan, paard heeft woensdag op mn voet gestaan en mn grote teen is slachtoffer geworden #) ... Ik hobbel inmiddels weer rond, maar schoenen aan wil nog niet echt..

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 20:35

gefeliciteerd Audesta!

Super FleurSandro! Gaaf dat je bezig gaat met springen en crossen!

Getup ik ben ook heel benieuwd :D

Elina Sk dat is minder, hopelijk lukt het volgende week weer!