sorry schreef:Mabon, heb je toevallig ook foto's van nr. 123? ( M pony's)
Kan het nummer niet zien
dus weet niet of je deze bedoeld??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sorry schreef:Mabon, heb je toevallig ook foto's van nr. 123? ( M pony's)
dus weet niet of je deze bedoeld??

! 
sorry schreef:Mabon: Die bedoelde ik indd. Bedankt!
reeskees schreef:Mabon, wat een gave foto's heb je gemaakt. Heb je ook foto's van 91? L paarden op zondag?
alvast bedankt, groetjes Ineke

SGWOllie schreef:Crosskip: Ik heb een tijdje bij de tweede trakehner staan kijken en ik vond juist dat hij erg slecht werd gesprongen. De meesten reden hem schuin aan waardoor het gat erg groot was en er makkelijk een achtervoetje in terecht kwam, niet zo slim. Er waren er maar een paar die hem netjes recht sprongen.
Yolien schreef:@ Crosskip, had je zeker wat krantjes voor ons bij?? Jammer, wil je ze nog even bewaren dan????
Maar goed... ze krijgt haar prijs wel.. beter laat dan nooit!
Citaat:Squid: Dank je! Was jij er te paard of te voet?

ladyzwien schreef:viewtopic.php?f=10&t=834070&
mijn topic
sorry: ik kom je wel vaker tegen! zal de volgende keer wat zeggen haha
. Ik denk dat ik je niet herken. Yolien schreef:@ crosskip, super bedankt vast, ik ben zaterdag en zondag in Ijsselsteyn.
Yolien schreef:@ crosskip, super bedankt vast, ik ben zaterdag en zondag in Ijsselsteyn
@ Nickeltje, en ik mij maar afvragen wie die bokker met nr. 41 was. Paars, nee, naam van het paard, niet goed gehoord. Ik dacht nog dat moet ik thuis ff opzoeken. Ben jij het gewoon geweest! Ik stond bijna bij je in de startbox met m'n blauwe ETS polo en zwarte driekwart broek. Had mijn boodschappen(cross) tas bij me! Jij ging wel enthousiast weg, en dan ook nog "dank je wel" terugschreeuwen naar de starter hihi.
doe ik altijd...