Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:Wranglerbutt schreef:Hey, ik heb jou gezien, maar van een afstand![]()
Iemand - weet niet meer wie ; zal Klaasjuhhh wel geweest zijn -wees je aan....
Ik dacht je nog wel op aanspreekafstand tegen te zullen komen, maar helaas.....
Jammer dat ik je niet heb ontmoet!
Maar....Klaasjuhhh heb ik ook niet gezien..?!

XoNo schreef:YEAH!Ik ben nu de foto's erop aan het zetten

Mooi zo dat lila. Beter dan dat eeuwige groen idd.
Ben er wel heel erg blij mee...hihi...
. Aphrodite schreef:Ik ben er zaterdag geweest...iemand die ik ken moest ook rijden...enhebben jullie dat kleine meisje zien rijden? Ik weet niet meer in wat voor klasse ofzo maar ze reed wel goed voor zo'n klein meisje...en ze had een leuk paardje!!
) Mac schreef:Ziet er goed uit XoNo! Ik vind het altijd een genot om naar jou te kijken in de show ring -vooral in de WP- of dat nou met Golden Boy is of met Stip. Gewoon, mooi! Mag ook wel eens gezegd, denk ik.

Die deed het hartstikke leuk!
. Dat grote super-brave paard als een schoothondje achter haar aan sjokken en onder het zadel ook zo bomproof. Hoe oud is ze eigenlijk ??
Ah ja, als we nog eens een lekker fel kleurtje tegekomen 
XoNo schreef:Je moet toch minimaal 12 zijn om te mogen starten?
Dankje SM. Ja, de planning was ook dat het iets feller zou zijn, maar in mijn geheugen was deze blouse feller dan kleur dan in werkelijkheidAh ja, als we nog eens een lekker fel kleurtje tegekomen
Dankje Klaas. Nee, dit was niet tijdens de SSA demo, maar tijdens het inrijden voor de WP.
Sugarmiss schreef:Volgens mij staat er bij de AQHA geen minimum leeftijd voor jeugd. Bij de WRAN is het dacht ik 10 jaar.

Wederom volg ik het even niet