Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miereneter schreef:Geweldig, wat doen jullie dat goed. Ziet er erg ontspannen uit! Is echt een enorm voordeel als je eenhandig kunt sturen. Dat is bij de mijne nog verre van bevestigd, en dat is enorm lastig met zo'n stok in je hand.
Gaaf om les te hebben van Ton Duivenvoorden, staat ook nog op mijn wensenlijstje.
Beeb lijkt me een ideaal paard als uitlaatklep in moeilijke tijden, hoop dat het wat rustiger voor je wordt. Je hebt gelukkig wat leuke vooruitzichten!
Persevero schreef:Mag ik vragen hoe groot jullie Quarters ongeveer zijn? En hoe lang jullie zelf zijn?
Ik heb een jonkie van 2,5 en hij zal nu ongeveer 143 zijn. Maak me wat zorgen over zijn hoogte. Natuurlijk groeit hij nog wel iets maar zal vast niet veel meer zijn. Hoewel ik zijn voorhand nog wel erg jong vind ogen, vanaf ze zijkant gezien dan. Zijn borstkast van voor oog wel breed en zijn billen zijn ook fors. Hij is er ook nog echt niet maar hoop ook niet dat hij heel klein blijft.
xDenies schreef:Een paard groeit nog een hele tijd door, komt vast goed. Beeb is 1.49 en ik ben 1.67. Mijn broertje is richting de 1.90 en kan er ook prima op rondrijden. Die fotos ga ik alleen nu niet hier plaatsen, hij heeft vandaag weer gereden haha.
En mijn knappe Beeb noem ik een ladylike Quarter. Niet zo overdreven bodybuilder breed, gewoon een nette dame hahaha.
Bellatrix schreef:Ik vind jou er wel beter op passen dan hem maar dat ligt dan misschien aan zijn houding..
xDenies schreef:Zijn Quiz & Smoothie kleiner dan Beeb? Wat grappig zeg. Toentertijd waren Smoothie & Beeb wel een beetje gelijkEn voor Quiz waren ze nog te klein haha. Nouja zij zijn in ieder geval wel breder!
P.s. Gefeliciteerd met je kampioenschap haha!